Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 25.3.2015 jsem po předchozí telefonické domluvě zaslala do výše uvedené společnosti na reklamaci počítačovou myš. Reklamace byla uznána, peníze mi byly vráceny, ale nebyla mi vrácena částka 41,- Kč, kterou jsem zaplatila za odeslání zboží k reklamaci ( doporučená zásilka ). Dne 4.5.2015 jsem do společnosti poslala e-mail s kopií podacího lístku a dotazem proč mi nebyla příslušná částka vrácena, ale ten bohužel zůstal do dnešního dne bez odpovědi. Vím, že se nejedná o nijak velkou částku, jde mi spíš o princip než o peníze. Dodržovat zákony snad musíme všichni, ne?
Vrácení částky 41,- Kč na účet číslo 2300737409/2010.
|
Tweet |
Pokud se jedná o účelně vynaložené náklady spojené s oprávněnou reklamací, je prodejce povinen tyto náklady na základě žádosti kupujícího proplatit. Účelně vynaloženými náklady jsou náklady, které musí spotřebitel nezbytně nutně vynaložit k tomu, aby mohl reklamaci uplatnit. Právo na jejich úhradu vychází z ustanovení § 1924 občanského zákoníku.
Náhradu nákladů má právo spotřebitel žádat vždy po prodávajícím. K žádosti je třeba přiložit doklady potvrzující výši nákladů. Právo je nutné uplatnit do 1 měsíce po uplynutí lhůty určené pro vytknutí vady, tedy u spotřebního zboží zakoupeného v obchodě nejpozději do 25 měsíců od převzetí. Vzor žádosti o náhradu nákladů spojených s reklamací naleznete na www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.
Pokud byly splněny výše uvedené zákonné podmínky pro uplatnění nároku na náhradu nákladů spojených s reklamací, porušuje podnikatel ustanovení občanského zákoníku.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, poštovné mi bylo dnes vráceno. Děkuji. Zaoralová