Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
V aplikaci Lidi plus od 19.6.2023 v oddíle kupony jsou uvedeny u vybraných položek původní ceny, sleva v procentech a zlevněná cena. Zlevněná cena neodpovídá (je vyšší) než původní cena, snížená o procentní slevu, přepočtenou na Kč. Jde o zjevné klamání zákazníků.
Lidl šidí zákaznïky
Nektarinky 59,90. -45% 54,90. má být 32,95
A celá řada dalších předražených položek.
Okamžitě uveďte ceny, odpovídající procentním slevám!!
|
Tweet |
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.
Dobrý den, pane Berk, v tomto případě Vám doporučíme, abyste se informoval přímo na naši zákaznické lince na čísle 210 023 400. My zde na dTestu nemáme možnost informace ověřit. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.