Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#67892Nesprávné (vysoké) ceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2023, před rokem

Jan Berka

Znění stížnosti

V aplikaci Lidi plus od 19.6.2023 v oddíle kupony jsou uvedeny u vybraných položek původní ceny, sleva v procentech a zlevněná cena. Zlevněná cena neodpovídá (je vyšší) než původní cena, snížená o procentní slevu, přepočtenou na Kč. Jde o zjevné klamání zákazníků.
Lidl šidí zákaznïky


Produkt

Nektarinky 59,90. -45% 54,90. má být 32,95


Požadované řešení

A celá řada dalších předražených položek.

Okamžitě uveďte ceny, odpovídající procentním slevám!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 08:16, před rokem

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2023 07:37, před rokem

Dobrý den, pane Berk, v tomto případě Vám doporučíme, abyste se informoval přímo na naši zákaznické lince na čísle 210 023 400. My zde na dTestu nemáme možnost informace ověřit. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2023 17:19, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2023 14:25, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.