Společnost


VOLITA GROUP CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67893Zrušení realizace do 48 hod, naúčtování poplatku.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2023, před rokem

Vojtěch Lekeš

Znění stížnosti

Nátlak ze strany servisních techniků, aby byla zakázka druhý den realizována (nátlak, že dají nižší cenu, když bude zítra realizace, dále že další možný termín bude nejdříve za dva měsíce). Žádná zmínka o poplatku 25% z hodnoty zakázky v případě zrušení objednávky do 48 hod. před provedením, v době první konzultace. Cena u konkurence je 3 x nižší než u Volita servis. Nucení zaplatit po realizaci zakázky v hotovosti.


Požadované řešení

zrušení storno poplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 09:21, před rokem

Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.

Vycházíme z toho, že spotřebitel se společností jednal osobně a odstoupení od smlouvy v tomto případě zákon neumožňuje. Je však možné se na odstoupení/výpovědi domluvit smluvně za dohodnutých podmínek. Požadování "stornopoplatku" je tak obecně možné. O poplatku byl měl být spotřebitel řádně a včas informován, ideálně ve smlouvě.

Domníváme se, že pokud společnost již vynaložila určité náklady na provedení díla, byla by oprávněna si tyto náklady naúčtovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 17:09, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 12:41, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.