Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#67898Odlet z Heraklionu do Prahy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2023, před rokem

Martin Hošek

Znění stížnosti

Naše Delegatka na nástěnce vyškrtla náš let na jiný o 7 h později a tvrdila ze daný let ani nebyl a nebude musel syn který byl na jiném hotelu s jinou cestovkou ale stejný let vše obvolat pak když řekl ze by požadoval kompenzaci atd tak Delegatka volala ze ten let je a ze teda poletime jak to bylo uvedeno ve smluve .Díky Hošek .Taky na letišti řekli kde bude odbavení nakonec bylo jinde .


Produkt

Hotel Horizont Kreta Stalida


Požadované řešení

Chtěl bych vědět jak je tohle možné a jak by to dopadlo kdyby syn to takto neobvolal


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 11:25, před rokem

Obecně k vadám zájezdu:
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Zájezd má vadu, není-li některá ze služeb poskytována v souladu se smlouvou dle § 2537 odst. 1 občanského zákoníku. Existenci vad je nutné doložit. Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

V souladu s ustanovením § 2537 odst. 2 občanského zákoníku je třeba vytknout vadu pořadateli zájezdu bez zbytečného odkladu, což se nejčastěji řeší prostřednictvím přiděleného delegáta, s kterým je nutno sepsat zápis o vadě zájezdu, kterým pak bude spotřebitel po návratu argumentovat u pořadatele zájezdu jako takového a požadovat nápravu nebo slevu z ceny zájezdu v souladu s ustanovením § 2540 odst. 1 občanského zákoníku.

Dle § 2539 odst. 1 občanského zákoníku platí, že v případě, kdy smlouva o zájezdu zahrnuje i přepravu osob, je pořadatel povinen poskytnout zákazníkovi bez zbytečného odkladu a bez dodatečných nákladů rovnocennou přepravu do místa odjezdu, nebo do jiného místa, na němž se smluvní strany dohodly.

Pro výpočet výše nároku (procentuální slevy) je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Sleva se počítá z ceny zájezdu.

Ke změně odletu:
Změna odletu z dovolené je ovšem možná ale pouze v případě mimořádných a nevyhnutelných okolností. Jestliže by v důsledku takových okolností nebylo možné zajistit návrat zákazníka v souladu se smlouvou, nese pořadatel náklady na nezbytné ubytování, pokud možno v rovnocenné kategorii, a to nejvýše za tři noci na jednoho zákazníka dle § 2539 odst. 2 občanského zákoníku. Pokud jsou v právních předpisech Evropské unie o právech cestujících vztahujících se k příslušnému dopravnímu prostředku stanovena pro návrat delší období, uplatní se tato období.

Jestliže má spotřebitel podezření na nekalé jednání společnosti Čedok a.s., může se se svým podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci (https://www.coi.cz/podatelna/).

V tomto případě se domníváme, že došlo k uznání reklamace, přičemž vada zájezdu byla napravena (umožněn původní čas odletu).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 17:12, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 12:43, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.