Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Nedodání letenek podle smlouvy,den přes odletem jsem neměla jistotou jestli budu mít letenky, když mi je předali tak já i děti jsme měli špatně příjmení i když měsíc před odletem mi slíbili že je vše v pořádku a jména na letence jsou opravené, takže ani nevím jestli mě zítra odbaví, když se příjmení neshodují.Na dotaz kdo je za tohle odpovědný,mi bylo řečeno já nevím.Doufam že dostanu odpověď.Mutlova
Odpovědět kdo za to může a že to nepotká někoho dalšího
|
Tweet |
Dle § 2529 občanského zákoníku pořadatel doručí zákazníkovi vhodným způsobem nejpozději sedm dnů před zahájením zájezdu další podrobné a pro zákazníka důležité údaje o všech skutečnostech, které zná, nejsou-li již obsaženy ve smlouvě nebo v potvrzení o zájezdu, anebo v katalogu, který zákazníkovi předal. V téže lhůtě předá pořadatel nezbytné stvrzenky, poukázky a přepravní doklady, zejména letenku, poukaz k ubytování nebo stravování, doklad nutný pro poskytnutí fakultativních výletů nebo jiný doklad, jehož je pro uskutečnění zájezdu třeba. Je-li smlouva uzavřena v době kratší než sedm dnů před zahájením zájezdu, splní pořadatel tyto povinnosti již při uzavření smlouvy.
Jestliže byl spotřebitel ze strany společnosti ujišťován o opravě údajů na letenkách, měla společnost zajistit letenky s požadovanými údaji, aby nevznikly případné problémy při odbavení spotřebitele na letišti. Pokud by spotřebitel v důsledku této vady letenek nebyl odbaven na letišti, mohl by po společnosti požadovat navrácení peněžních prostředků, jelikož se nemohl zúčastnit zájezdu z důvodu pochybení na straně společnosti a vadu letenek se společností předem řešil. Spotřebitel by v takovém případě mohl taktéž požadovat náhradu škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.