Společnost


LDL fishing s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6792Nevrácení peněz ve 14 denní zákonné lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2015, před 10 lety

Zdeněk Mračko

Znění stížnosti

Dne 18. 3. 2015 jsem zakoupil zboží v e-shopu Rybářské potřeby ULTRAFISHING, dva obaly na rybářské pruty. Zboží jsem obdržel 31. 3. 2015. Využil jsem zákonné možnosti zboží vrátit ve 14 denní lhůtě a zboží (nepoužité, originál zabalené, s visačkami)jsem odeslal zpět 8. 4. 2015 ČP, včetně podepsaného oznámení o odstoupení od kupní smlouvy a kopií dodacího listu. Balík byl doručen 9. 4. 2015. Dodnes nemám peníze na účtu, firma na moje e-maily (celkem 4x od 6.5.2015)neodpovídá a neposlala žádné vysvětlení. Dnes byla zaslána doporučeně kopie oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, kopie dodacího listu a podacího lístku ČP na adresu e-shopu.


Produkt

1 ks SAENGER Basic Futteral Single Jacket Velikost 125cm, 1 ks ANACONDA Travel Rod Systém varianta: 3, 12ft


Požadované řešení

Vrácení částky 3278,- Kč na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2015 13:55, před 10 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2015 13:38, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.