Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#67941Extrémně nespolehlivý

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2023, před rokem

Šimon Walek

Znění stížnosti

Mám kartu t mobile s 200kč ,chtěl jsem si koupit hru za 150 ,přehled jsem viděl až po 30 minutách ,po zapnutí m platby to nejelo A ABY TOHO NEBYLO MÁLO s asistentama není možné komunikovat protože moje zprávy nevidí. Další den nešlo nic.Snad to vypadalo že si ze mě dělají srandu. Jednou mi to psalo že špatné udaje,potom máte zablokovaný učet a teď se nemůžu přihlásit.Takže vlastně žádnou kartu nemám. Doufám že tohle je jediný případ a že já jsem ten smolař. Jestli tohle se stane i u ostatních tak t mobile by vůbec neměl existovat.Strávil jsem nad tím 2 hodiny. Dokonce všechno polofunkční když na webu psalo jen že nastala systémová chyba.A ještě si dovolí dát napis spolehlivý? A toho ještě bylo víc.


Produkt

Nic nefunguje ,chyba po chybě


Požadované řešení

Určitě nějaké odškodnění ,strávil jsem nad tím hodně času. Třeba těch 200kč co jsem měl mít a nemám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2023 06:31, před rokem

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

Reklamaci je v tomto případě možné uplatnit osobně v kterékoli prodejně společnosti, telefonicky na bezplatné lince: 800 73 73 73 i prostřednictvím kontaktního formuláře, který nalezne spotřebitel zde: https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.