Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám kartu t mobile s 200kč ,chtěl jsem si koupit hru za 150 ,přehled jsem viděl až po 30 minutách ,po zapnutí m platby to nejelo A ABY TOHO NEBYLO MÁLO s asistentama není možné komunikovat protože moje zprávy nevidí. Další den nešlo nic.Snad to vypadalo že si ze mě dělají srandu. Jednou mi to psalo že špatné udaje,potom máte zablokovaný učet a teď se nemůžu přihlásit.Takže vlastně žádnou kartu nemám. Doufám že tohle je jediný případ a že já jsem ten smolař. Jestli tohle se stane i u ostatních tak t mobile by vůbec neměl existovat.Strávil jsem nad tím 2 hodiny. Dokonce všechno polofunkční když na webu psalo jen že nastala systémová chyba.A ještě si dovolí dát napis spolehlivý? A toho ještě bylo víc.
Nic nefunguje ,chyba po chybě
Určitě nějaké odškodnění ,strávil jsem nad tím hodně času. Třeba těch 200kč co jsem měl mít a nemám.
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
Reklamaci je v tomto případě možné uplatnit osobně v kterékoli prodejně společnosti, telefonicky na bezplatné lince: 800 73 73 73 i prostřednictvím kontaktního formuláře, který nalezne spotřebitel zde: https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.