Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Asi tak před měsícem jsme přepisovali tarif na čtyři osoby za 1499 kč měsíčně.Následně mi několik dní bez upozornění bylo zrušeno číslo,takže jsem byl bez jakéhokoliv spojení.O zrušení čísla-omylem-jsem se dověděl na prodejně s tím,že mi bude zaslána nová simka.Sim ovšem se někde zatoulala a tak jsem se opět vrátil na prodejnu,kde mi byla dána do ruky a řečeno,že na poštu nemusím.Ale po několika dnech mi opět sim přestala fungovat.Na prodejně mi bylo sděleno že mi bylo číslo opět zrušeno,když se nevyzvednutá sim z pošty vrátila.Tentokrát již mi nemohli dát novou z důvodů přepsaného tarifu na manželku.Takže jsem byl vzhledem k pátečnímu svátku opět asi týden bez spojení.Navíc nám je účtováno 520 kč za to že po přijetí další nové sim jsem prý volal na jakýsi nulový tarif za asi 6.50 za minutu.Proč???když už byl přepsán tarif nový????A manželce chodí neustále nějaké jiné částky než 1499 kč.To už jsem ale vyřešil-aspoň doufám-na prodejně.
Vzhledem k tomu že jsem byl několik dní-minimálně bych řekl 10 dní-bez jakéhokoliv spojení,myslím že by byla vhodná kompenzace.
Přepis paušálu na tarif pro čtyři osoby
Vzhledem k problémům které nám přepisování tarifu způsobilo a bohužel ještě stále působí,uvažujeme o tom,že už je asi na čase po letech změnit operátora.
|
Tweet |
Pokud není možné po určitou dobu službu využívat z technických nebo provozních důvodů na straně operátora, je poskytovatel služby povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s uživatelem poskytnout službu náhradním způsobem. Poskytovatel však není povinen hradit škodu vzniklou v důsledku přerušení služby nebo vadného poskytnutí.
Co se týče účtování v rámci nulového tarifu, je třeba zjistit, za jakých podmínek byla nová sim karta poskytnuta. Pokud se mělo jednat pouze o aktivaci telefonního čísla v rámci nového tarifu, je možné uplatnit reklamaci účtované ceny. Jestliže však operátor tímto způsobem dočasně zajistil náhradní poskytování služby za podmínek nulového tarifu, měl by takový způsob účtování vycházet z předchozí dohody s uživatelem.
Reklamaci týkající se vyúčtování ceny je možné uplatnit u operátora nejpozději do dvou měsíců ode dne doručení vyúčtování. Podání reklamace však nemá odkladný účinek. To znamená, že i když je namítána cena, která byla naúčtována neoprávněně, je třeba ji nejdříve zaplatit. Teprve po kladném vyřízení reklamace je možné požadovat vrácení příslušné částky.
Hezký den, pane Bělohlávku,
je mi líto, že takové potíže nastaly a omlouvám se za ně.
Pokud jste to ještě neudělal, máte možnost se na nás obrátit s reklamací, a to např. prostřednictvím on-line Reklamačního formuláře, který je dostupný na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Na základě přijaté zprávy budeme moct celou záležitost řešit.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.