Společnost


FG Energy s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67958Nekomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2023, před rokem

petr szabo

Znění stížnosti

Neexistující komunikace


Produkt

Smlouva o realizaci FVE


Požadované řešení

Obnovit komunikaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2023 07:04, před rokem

Mezi spotřebitelem a podnikatelem byla sjednána smlouva o dílo (instalace fotovoltaické elektrárny). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu.

Pokud nebylo dílo uskutečněna ve sjednaném termínu, ač to bylo mezi stranami sjednáno, ocitá se podnikatel v prodlení. Spotřebitel následně upozorní prodávajícího, že nesplnil svou povinnost včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodatečnému splnění (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nesplní svou povinnost ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci ve formě doporučeného dopisu s dodejkou. Dopis bude zaslán na adresu společnosti: Jurečkova 643/20, 702 00 Ostrava.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2023 11:50, před rokem

Se společností FG Energy s.r.o. dle insolvenčního rejstříku bylo dne 11. 5. 2023 zahájeno insolvenční řízení. Věřitelé jsou oprávněni od zahájení insolvenčního řízení uplatnit své pohledávky v takovém řízení přihláškou, a to i v případě, že insolvenční soud ještě nezveřejnil výzvu k podávání přihlášek.

Spotřebitele upozorňujeme, že ode dne rozhodnutí o úpadku, ve kterém soud věřitele vyzývá k přihlášení svých pohledávek, běží lhůta 2 měsíců pro přihlášení pohledávek, přičemž k pozdnímu podání se nepřihlíží. Rozhodnutí o úpadku bylo zveřejněno 31.7. v insolvenčním rejstříku. Spotřebitelům tedy doporučujeme, aby uplatnili své pohledávky v insolvenčním řízení.

Přihlášku pohledávky lze podat pouze na formuláři, který je zveřejněn na adrese isir.justice.cz a na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti včetně pokynů pro jejich vyplnění spolu se vzorově vyplněným formulářem (https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR).

Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osobu pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejího identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky.

Jestliže spotřebitel neuplatní svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.

Odkaz na insolvenční rejstřík pro podrobnější informace: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=F6FE9307F932069FE05333F21FACBFB0

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 14:46, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.