Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.prosince. 2014 jsem odeslala balík do Anglie.Fakturu,kterou jsem obdržela jsem řádně zaplatila a europošta mi potvrdila zaplacení .
Balík do dnešního dne na dodávanou adresu nedorazil
Europoštu jsem pak e-mailem vícekrát kontaktovala a pan Prokop mi odpověděl,že ho nedodání balíku mrzí a požadoval obsah balíku pro vytvoření stížnosti.Požadované údaje jsem mu tedy zaslala(viz niže) dne 20.4. a od té doby mi opět nebylo mi odpovězeno.
informace o balíku:
ID balíku:
2507
Hmotnost:
2kg
Aktuální stav:
Zásilka odeslána
Datum vytvoření:
14.12.2014
Sledování balíku:
Sledování zásilky: 960760111438
---------- Původní zpráva ----------
Od: Eva Panáčková
Komu: František Prokop
Datum: 20. 4. 2015 22:02:38
Předmět: reklamace
Dobrý den,
na základě Vašeho dopisu vám posílám detailní popis obsahu zásilky, včetně poštovného:
Plyšový krteček 264 kč
Dřevěný tahací vláček 198 kč
Vánoční čaj 72 kč
Vánoční cukroví 80 kč
Poštovné 555 kč
--------------------------------------------
CELKEM: 1169 kč
Plyyšový krteček 264 kč Dřevěný tahací vláček 198 kč Vánoční čaj 72 kč Vánoční cukroví 80 kč Poštovné 555 kč -------------------------------------------- CELKEM: 1169 kč
Finanční vyrovnání za neprovedenou službu a obsah balíku , omluva a výrazná pokuta za vědomé porušování , případně odnětí licence
|
Tweet |
Dle nám dostupných informací se jedná o zasílatelskou smlouvu, ve které se zasílatel zavazuje přikazci (tedy odesílateli) obstarat vlastním jménem a na účet odesílatele přepravu zásilky z určitého místa do jiného určitého místa. Následné smlouvy o přepravě uzavírá subjekt svým jménem, čemuž odpovídá i skutečnost, že za spotřebitele řeší reklamaci s přepravními společnostmi.
Zasilatel by měl zajistit způsob a podmínky přepravy s vynaložením potřebné péče tak, aby co nejlépe vyhovovaly zájmům odesílatele. Smluvní strana odpovídá za řádné plnění závazku v souladu se smlouvou a za předmět, který je předmětem jejího závazku. Speciální úprava odpovědnosti za škodu je upravena v ustanovení § 2478 občanského zákoníku, který stanoví, že vznikne-li na převzaté zásilce při obstarávání přepravy škoda, zasílatel ji nahradí, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Výši škody prokazuje spotřebitel.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.