Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#67966Neplacení zákonného cenového zvýhodnění držiteli ZTP za službu připojení k internetu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2023, před rokem

Miroslav Vokatý

Znění stížnosti

Na základě naší žádosti nám Vodafone aktivoval 10.2.2023 zákonné cenové zvýhodnění na připojení internetu pro držitele ZTP. Protože se ale tato sleva po měsíci na naší platbě neprojevila, kontaktovali jsme zákaznickou linku Vodafonu, kde nám bylo vysvětleno, že platby SIPO jsou z tohoto pohledu o měsíc opožděné. Námitku jsme akceptovali, další měsíc se bohužel situace opakovala. 17.4.2023 jsme přes zákaznickou linku zrušili platbu SIPO, s tím, že dále budeme platit převodem po zaslání faktury, protože chceme přesně vidět detailní vyúčtování - zaměstnanci Vodafonu nám totiž dokola tvrdili že slevu již dostáváme, jenom ji nevidíme, ale oni ji tam vidí. Screenshot obrazovky mi zamítli poslat, fyzická částka k platbě byla stále stejná (791,-Kč).
16.6.2023 nám konečně byla zaslána faktura s uplatněnou slevou 590,- Kč po zaokrouhlení, bohužel nám znovu dorazilo SIPO (přesto že byla dvakrát zaměstnanci Vodafonu platba přes SIPO zrušena) na kterém byla opět uvedena k platbě celá částka.
Závěr: Vodafone nám stále zadržuje zákonnou slevu za tři měsíce - evidentně tady jde o podvodný záměr Vodafonu, kdy používá nemalé cizí prostředky k nezákonému obohacení - nedokážu odhadnout počty žádostí o tento zákonný druh cenového zvýhodnění, ale o malou částku zde rozhodně nepůjde.


Produkt

Připojení k internetu


Požadované řešení

Vyplacení protiprávně zadržovaného cenového zvýhodnění ve výši 600,- Kč (3 měsíce * 200,-Kč),
dále zbytečně vynaložené náklady na vyjmutí platby ze SIPO ve výši 505,- Kč (5,-Kč poplatek Česká pošta, 500,- za cestu na poštu a zbytečně vynaložené náklady a čas strávený na cestě a na poště (dvě hodiny) při vyřizování chybně zadaného požadavku na platbu SIPO ze strany Vodafonu).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2023 07:47, před rokem

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb má právo uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem (§ 64 odst. 7-10 Zákona o elektronických komunikacích).

U společnosti Vodafone je možné reklamaci podat skrze kontaktní formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace, poštou na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5 nebo osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.7.2023 14:23, před rokem

Dobrý den, pane Vokatý, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Pokud však hradíte formou SIPO, na našich stránkách https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-poskytovani-zakonneho-cenoveho-zvyhodneni, v bodě 2.5, uvádíme přímo tuto informaci: Cenové zvýhodnění vám aktivujeme zpravidla do 5 pracovních dní od podání žádosti. Vyúčtování zahrnující poskytnutí cenového zvýhodnění nelze hradit prostřednictvím SIPO.

Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.7.2023 11:25, před rokem


Miroslav Vokatý

Hodnocení:

Komentář: Bohužel společnost Vodafone je zaměřena v prvním případě na zisk, tomu je podřízeno vše, včetně výběru zaměstnanců, i na vyšších postech. Proto levá ruka neví co dělá pravá, šéfové vymýšlejí hlouposti bez rozmyslu, a to má pak dopad na všechno. Až teprve počtvrté jsme natrefili na zaměstnance který se nám opravdu věnoval, případ prošel do detailu a vše se vysvětlilo.
Teď po týdnu nám ale přišlo opět podivné upozornění - už se dál nehodlám rozčilovat, stížnost uzavírám, evidentně tudy cesta nevede, je nutno změnit dodavatele nebo se obrnit nebetyčnou trpělivostí.