Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den. Potrebuji poradit co mam delat v pripade kdyz jsem letos v breznu koupil stan a nevsiml a ani jsem to nevedel co vsechno ma tam byt za dokumentaci a nedbylo to tam: 1.Montazni navod...neco tam je ale mam tuseni ze to neni vsechno. 2.uzivatelska prirucka...neni tam. 3.zarucni karta spolecnostis razitkem...nevim jak ma vypadat. ale zarucni list tam neni. vim moje chyba. vsude by mel byt. jenze ja mel plnou hlavu skladani stanu (na necisto) podle toho "navodu" co tam byl a nepovedlo se mi to. 4. seznam servisnich stredisek...nebylo tam. Minuly mesic jsem v te prodejne byl a chtel jsem po prodejci at mi jeden takovy stan ukaze jaka dokumentace je uvnitr a odmitl ze jsou zabezpecene aby zakaznici do nich nelezly. Ale do meho asi nekdo vlezl kdyz tam skoro nic neni. A jeste jsem psal mail na jejich spolecnost v pondeli ale zatim se mi nikdo neozval. Proste nekupuji stan kazdy den abych vedel co vse tam ma byt. Az na netu jsem si to zjistil. Jedna se o stan Coleman Coastline 3plus. Celkem mam obavy co za vadu na nem najdu az se mi ho podari postavit kdyz zarucni list u nej nebyl. Mel jsem jej reklamovat hned. Moje chyba. Prosim poradte mi co mam delat kdyz jsem jej koupil uz v breznu. Nejradeji bych ho vymenil za jiny a s dokumentaci. A jeste jedna vec.Stan byl i s tyckama a vsim v tak male tasticce ze nevim jestli se mi podari jej "naslapat" zpet. Takze mam obavy ze i tohle na prodejne pouziji proti me kdybych ho chtel reklamovat. Dekuji za radu. S pozdravem Vaculík
stan Coleman Coastline 3plus
Jelikoz jsem jej koupil uz v breznu tak nevim jestli by sel VYMENIT protoze mam obavy ze ten zarucni list tam muze chybet ucelove a na stanu muze byt vada. Ale pri nejmensim DOPLNIT DOKUMENTACI ktera tam chybi. Potvrdit "zarucak" abych mohl resit pripadnou reklamaci kdybych nasel na stanu vadu.
|
Tweet |
K zdárnému uplatnění reklamace záruční list nepotřebujete. Stačí Vám jakýkoliv důkaz o tom, že jste daný výrobek u daného prodejce v daný čas zakoupil (nejčastěji tedy účtenka). V krajním případě by měla stačit i svědecká výpověď někoho, kdo zboží kupoval s Vámi.
V prvních šesti měsících se předpokládá, že vada, jedno jestli skrytá či zjevná, byla na věci již v okamžiku převzetí a spotřebitel tak může uplatnit reklamaci, jakmile si vady všimne.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.