Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes jsem byla na poště na Novodvorské,pouze zaplatit 1 složenku, což je na odbavení max. 2 min. Chápu , že né vše se dá vyřídit tak rychle. Byli přede monou tři lidi stála jsem tam půl hodiny a když jsem přišla na řadu tak paní u přepážky se zvedla a šla odbavit klienta který přišel po mě, prý na ověření podpisu má přednost.Pracuji v obchodě a takové to jednání si nemůžu dovolit , aby zákazník čekal tak dlouho u pokladny a pokud čeká tak mě čeká stržení odměn. A není to jen dnes fronty na poště Novodvorské jsou docela běžné a otevřeny nejsou všecky přepážky.Zakže zapltit jednu složenku vlastně nezaplatit a půl hodiny čekat je docela neadekvátní.
Více zaměstnastnanců na pobočce, aby byli otevřené všechny přepážky v době kdy je na poště nejvíc lidí.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.