Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#67980Nesprávně účtované ceny a parkování u Penny Žirovnická 3160/8, 106 00 Praha 10-Zahradní Město

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2023, před rokem

Radim Karník

Znění stížnosti

Stížnost na nesprávně uvedené ceny na prodejně: Opakovaně se mi při nákupu stalo, že cena uvedená v regálu u zboží je nižší, než cena, která je generovaná pokladnou. Pokud je tato skutečnost reklamována, je to vždy záležitost minimálně na 10 minut zdržení. Pokladní odkazuje na vedoucího, ten ovšem nemá přehled, kde které zboží je. Dokonce ani neví, jak má provést storno. Nakonec finanční rozdíl vrátí, ale bez jediného slova omluvy. Tato nepříjemná zkušenost se mně nebo členům mé rodiny bohužel v poslední době stala již třikrát. Je ve vašich silách sjednat nápravu, nebo se mám obrátit na Českou obchodní inspekci?
Další námět na zlepšení je parkoviště před prodejnou. Toto parkoviště je z 95 procent využíváno jako veřejné parkoviště, takže přes den je téměř nemožné zde zastavit a udělat větší nákup. Uvědomte si, že jen o kousek dál je prodejna Lídl a zde žádný problém není. Děkuji za odpověď.


Požadované řešení

V prodejně musí být vedoucí, který je schopen kontrolovat a případně na úrovni řešit nedostatky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2023 08:55, před rokem

Ceny:
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Parkování:
Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy, kterých by se v tomto případě spotřebitel mohl dovolávat. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 17:36, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 13:41, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.