Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67982Vynechání zastávky bez důvodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2023, před rokem

Kateřina Paichlová

Znění stížnosti

Já a můj partner jsme čekali na zastávce směr Zlín. Autobus Vaší společnosti, ale nezastavil na zastávce, kde jsme na něj čekali. Podle řadu to byla zastávka(zastávka Zlín vysoká mez) kde měl zastavovat (ověřovali jsme to). Čas 17:27.
Kvůli tomu, že autobus Vaší společnosti na této zastávce nezastavil jsme poté jen s těžkostmi stíhali navazující spoje z autobusového nádraží a museli si tak například dodatečně a neplánovaně koupit další lístky na Zlínskou MHD a to přímo u řidiče, tedy za vyšší cenu.


Produkt

Číslo busu - 953 , zastávka Zlín vysoká mez do Zlín autobusové nádraží, dálkový spoj , dopravce Arriva,


Požadované řešení

- Nechci aby se to opakovalo.
- Zaplacení 40 Kč, kvůli nutné koupi náhradních lístků v MHD


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2023 09:34, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725
- emailem na info@arriva.cz
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 17:28, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 13:19, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.