Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Já a můj partner jsme čekali na zastávce směr Zlín. Autobus Vaší společnosti, ale nezastavil na zastávce, kde jsme na něj čekali. Podle řadu to byla zastávka(zastávka Zlín vysoká mez) kde měl zastavovat (ověřovali jsme to). Čas 17:27.
Kvůli tomu, že autobus Vaší společnosti na této zastávce nezastavil jsme poté jen s těžkostmi stíhali navazující spoje z autobusového nádraží a museli si tak například dodatečně a neplánovaně koupit další lístky na Zlínskou MHD a to přímo u řidiče, tedy za vyšší cenu.
Číslo busu - 953 , zastávka Zlín vysoká mez do Zlín autobusové nádraží, dálkový spoj , dopravce Arriva,
- Nechci aby se to opakovalo.
- Zaplacení 40 Kč, kvůli nutné koupi náhradních lístků v MHD
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725
- emailem na info@arriva.cz
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.