Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#67984Podaný balík dlouhodobě na podacím místě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2023, před rokem

Markéta Skalická

Znění stížnosti

Dobrý den,
v sobotu 17. 6. mi byl podán soukromou osobou balík v Z-BOX Libouchec. Od té doby je stále ve stavu “přijato na podacím místě.” 20. 6. požadavek na prověření skrz kontaktní formulář, nikdo se však od té doby neozval. Nevím, na koho se dále obrátit.
Předem děkuji za radu/prověření situace.


Produkt

Koženková sukně H&M vel. 128


Požadované řešení

Pokud je balík opravdu stále na podacím místě, odesílatel ho může vyzvednout zpět a vrátí mi peníze, už je to pro mě zbytečné. Pokud se ztratil, ráda bych dostala kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2023 09:06, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2023 14:55, před rokem

Dobrý den, paní Skalická, na základě veřejného trasování (https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=Z1984094665) byla již zásilka převzata příjemcem. Z informací je patrné, že trvalo déle vyzvednutí zásilky řidičem, za což se moc omlouváme. Není to v pořádku, řidiči by měli obsluhovat boxy každý pracovní den. Zajistíme nápravu, aby se něco takového neopakovalo. Co se týká kontaktního formuláře, reakční doba na něj je 3 dny (včetně), pro příště vás poprosíme o trpělivost, případně nám zavolejte na zákaznickou linku (+420 216 216 516), věc tak vyřešíte obratem. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2023 14:08, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.9.2023 18:31, před rokem


Markéta Skalická

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, děkuji za informaci i omluvu. Je to nevýhoda, když se člověk dokáže spojit pouze s robotem a neví, co má dělat.
Pěkný den,
Skalická