Společnost


Canal + Luxembourg S.à r.l. (dříve UPC DTH S.à r.l.)

Počet nahlášených stížností:55
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#67999Výpověď služeb FreeSAT do konce června 2023

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2023, před rokem

Václav Klimeš

Znění stížnosti

Výpověď služeb k 30.6.2023 bez udání důvodu.
Děkuji Klimeš Václav Náklo 87


Produkt

jednalo se o dvě televize(karty)


Požadované řešení

Výpověď.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2023 09:51, před rokem

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že ukončení smlouvy je možné dohodou stran nebo jednostrannou výpovědí či odstoupením od smlouvy. Smlouva musí být ukončena buď:

- písemně,
- vyplněním webového formuláře na internetových stránkách, nebo
- telefonicky prostřednictvím zákaznického centra.

Výpověď musí obsahovat údaje o spotřebiteli a jeho smlouvě (jméno a adresu, případně identifikační údaje právnické osoby/podnikatele, číslo smlouvy nebo variabilní symbol) a tyto údaje se musejí shodovat s údaji v systémech společnosti.

Smlouvu je možné vypovědět bez uvedení důvodu s třicetidenní výpovědní lhůtou, která začíná plynout ode dne doručení výpovědi. Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 17:37, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 13:42, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.