Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#6800Nemorální jednání Vodafone

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2015, před 10 lety

Milan Filin

Znění stížnosti

Od roku 2010 mám služební telefon a nechal jsem si k tomu kvůli číslu tarif odepiš.
Pět let platím naprosto zbytečně pár korun měsíčně a nestarám se o to, číslo nepoužívám. Najedou Vodafone službu zdražil, nedozvěděl jsem se o tom, neboť číslo nepoužívám, přišla mi až pohledávka na cca 150czk. Zaplatil jsem a ihned číslo převáděl jinam. Samozřejmě už se nedostanu do samoobsluhy a nemám vůbec žádné info co se děje.

28.4.2015 - mému otci přichází mi obsílka o vymáhání dluhu 147 czk plus 180 czk penále,
u toho je složenka na 147 czk a plno hrozeb. (Otec je špatný na srdce a hrozně se polekal)
28.4.2015 15:53 - volám na vodafone linku, půl hodiny čekám a po spojení mě operátor linky jako zástupce právnicke osoby Vodafone, a.s. ubezpečuje, že jde o jejich chybu a že na to mohu zapomenout. To mi nestačilo, tvrdil jsem, že přece potřebuji doklad, že mám uhrazeno, abych mi nechodily další obsílky nebo exekuce kvůli takovému nesmyslu v budoucnu ale operátor řekl že to v žádném případě, slíbil mi poslat formulář, který mám poslat na vodafone a potvrdí mi bezdlužnost.
Nic mi nepřišlo ale už jsem to neřešil.

19.5. - otci domů přichází další obsílka o vymáhání dluhu 147 czk plus penále 180 czk a navíc hrozba když nezaplatím do týdne tak penále přes 3000 czk, solus a další řešení. (Otcovi se tím hodně přitížilo)
19.5. - volám znova na linku a operátorka tvrdí že musím zaplatit, říkám si to je divné, zavěsím a hledám si výpis volání.
Nalézám výpis volání, mám přesný čas hovoru a s tím volám opět na infolinku.
Uvažuji že to budu nahrávat ale nakonec si říkám, že přece Vodafone není tak podlá firma aby hovor zapřeli. Operátorka L. J. na lince mi ihned potvrzuje, že měl pravdu její kolega z 28.4.2015 a nic nemusím platit a že to nemusím řešit. Říkám jí, že to je stejná situace jako v dubnu a že potřebuji potvrzení. Že mi pak přijde exekuce nebo další pohledávka. L. J. potvrzuje že už to dobropisuje a že to nemusím řešit a že zavolá 20.5.2015 ráno o dořešení. Souhlasím.

20.5. volá L. J. že musím všechno zaplatit a že mi pošle číslo účtu,
říkám jí že je to přece nesmysl když mi kolega i ona sama potvrdili, že nemusím a proč se handrkují, i kdyby udělali chybu tak přece je fér to uznat abych už měl klid.
Když jsem se ptal kolik mám zaplatit tak slečna s klidem řekla že 147 + 2x 180 za každou obsílku ale že se to neví jistě. Když jsem se zhrozil, že kde mám jistotu, že nemám dluh lakonicky odvětila, že nemám.

De facto se tedy ukazuje, že společnost zapře nahrávku, přestože se hovor prokazatelně udál a bez problému na vás uvalí exekuci, přestože ví, že nejsou v právu.


Produkt

Operátor infolinky jako zástupce právnické osoby


Požadované řešení

Jelikož už jsem provedl platbu tak žádám vrácení/odpuštění dluhu a potvrzení o bezdlužnosti. Hlavně ale chci aby se firma chovala férově a rovně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2015 16:55, před 10 lety

Operátor je povinen doručit uživateli vyúčtování ceny služeb ujednaným způsobem do 15 ti dnů ode dne ukončení zúčtovacího období. Požadovat uhrazení ceny služeb lze jen na základě řádně doručeného vyúčtování. Nezaplatí-li účastník ve lhůtě splatnosti uvedené na vyúčtování ceny za poskytnuté služby, poskytovatel jej musí prokazatelně upozornit a stanovit náhradní lhůtu plnění ne kratší než 1 týden ode dne dodání upozornění.

Z hlediska zjištění existence dluhu je tedy vhodné dohledat, zda byla všechna zaslaná vyúčtování řádně splacena, popřípadě také uchovat doklad o jejich úhradě pro účely pozdější potřeby dokazování.

Pokud jde o vymáhání dluhu, k provedení exekuce je třeba zákonného exekučního titulu. Nejprve by tedy muselo proběhnout soudní řízení, jehož výsledkem by bylo pravomocné a vykonatelné rozhodnutí, které by potvrdilo existenci dluhu a stanovilo povinnost jej zaplatit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2015 21:26, před 10 lety

Pěkný den, pane Filine,

k vaší reklamaci jsme se vyjadřovali 23. května 2015 e-mailem v odpovědi na zprávu, kterou jste nám poslal přes Reklamační formulář.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.6.2015 07:59, před 10 lety


Milan Filin

Hodnocení: