Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Firma Okay zaslala hromadný email ohledně nefunkčnosti reklamačního formuláře, ve kterém zveřejnila emailové adresy většího množství svých zákazníků včetně mojí soukromé emailové adresy.
Nemám ponětí, jak toto může být odčiněno, kdy byl email již poslán.
|
Tweet |
Osobní údaj je výše uvedeným ustanovením zákona o ochraně osobních údajů definován jako každá informace, která se týká přímo či nepřímo určené nebo určitelné fyzické osoby, dikcí zákona subjektu údajů.
V případě, kdy uživatel v e-mailové adrese neuvádí své jméno, resp. když toto není nijak ověřitelné nebo není zaručeno, že případně uváděné jméno je pravdivé, a pokud ten, kdo adresou disponuje, k jejímu uživateli nezná žádné další informace, pak je pro něj prakticky nemožné uživatele ztotožnit. Pro široký okruh takovýchto osob se tak v případě znalosti pouhé bezvýznamové soukromé e-mailové adresy o osobní údaj jednat zřejmě nebude.
Pokud určitý subjekt má k dané osobě více informací, nejen pouhou freemailovou adresu, pak je nutno posoudit, zda právě tento subjekt je schopný, byť nepřímo, danou osobu identifikovat.
Pokud se spotřebitel domnívá, že došlo k porušení ochrany osobních údajů, může podat podnět k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Dobrý den,
záležitost již byla vyřízena, zákazník obdržel vyjádření.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za vyjádření.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Obchod mě již vyrozuměl o způsobu řešení.