Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68004Klimatizace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2023, před rokem

blanka Chaloupská

Znění stížnosti

Dobrý den, jsem vašim dlouhodobým zákazníkem, hromadnou dopravu používám denně. Tento týden jsou nadprůměrné teploty a za celý týden jsem nezaznamenala , že by v některém trolejbuse, autobuse či tramvaji fungovala klimatizace. Je opravdu nepříjemné, když nastoupíte do přeplněného autobusu, ve kterém je nedýchatelo a teplota přesahuje vysoce teplotu venku a kde mnohdy ještě fouká z některých průduchů horký vzduch. Chlubíte se nákupy nových dopravních prostředků, které jak předpokládám podle nápisů, klimatizaci mají. Většina cestujích pokud bude vědět, že je klimatizace spuštěná, okénka otevírat nebude, ale jak píši, musí to být v dopravním prostředku znát. A to už nemluvím o situaci, kdy se přižene bouřka, všechna okénka se musí zavřít a z lidí se začně odpařovat voda. V případě, že klimatizaci spouštět nemíníte, považuji za zbytečné vyhazování peněz za nákup dopravních prostředků s klimatizací. Cestuji i po jiných městech a klimatizace v MHD není problém. Pokud se mi budete pokoušet vysvětlit, že je to neekonomické, zkuste se některým z dopravních prostředků v tomto počasí projet. Jako platící zákazník mám nárok na odpovídající služby a tou je mimo jiné i klimatizace. Dobře víte, že mnohdy cesta trvá déle než podle jízdního řádu a v teplotách, které jsou v dop. prostředcích je to dost nepříjemné.

Děkuji

Chaloupská Blanka


Požadované řešení

Spuštění klimatizace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2023 10:47, před rokem

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Společnost je možné kontaktovat mimo jiné e-mailem na dpmb@dpmb.cz.

Připomínku ohledně provozování dopravy je možné podat také skrze formulář (zde: https://www.dpmb.cz/kontakty).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 17:38, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2023 09:35, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.