Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, jsem vašim dlouhodobým zákazníkem, hromadnou dopravu používám denně. Tento týden jsou nadprůměrné teploty a za celý týden jsem nezaznamenala , že by v některém trolejbuse, autobuse či tramvaji fungovala klimatizace. Je opravdu nepříjemné, když nastoupíte do přeplněného autobusu, ve kterém je nedýchatelo a teplota přesahuje vysoce teplotu venku a kde mnohdy ještě fouká z některých průduchů horký vzduch. Chlubíte se nákupy nových dopravních prostředků, které jak předpokládám podle nápisů, klimatizaci mají. Většina cestujích pokud bude vědět, že je klimatizace spuštěná, okénka otevírat nebude, ale jak píši, musí to být v dopravním prostředku znát. A to už nemluvím o situaci, kdy se přižene bouřka, všechna okénka se musí zavřít a z lidí se začně odpařovat voda. V případě, že klimatizaci spouštět nemíníte, považuji za zbytečné vyhazování peněz za nákup dopravních prostředků s klimatizací. Cestuji i po jiných městech a klimatizace v MHD není problém. Pokud se mi budete pokoušet vysvětlit, že je to neekonomické, zkuste se některým z dopravních prostředků v tomto počasí projet. Jako platící zákazník mám nárok na odpovídající služby a tou je mimo jiné i klimatizace. Dobře víte, že mnohdy cesta trvá déle než podle jízdního řádu a v teplotách, které jsou v dop. prostředcích je to dost nepříjemné.
Děkuji
Chaloupská Blanka
Spuštění klimatizace
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Společnost je možné kontaktovat mimo jiné e-mailem na dpmb@dpmb.cz.
Připomínku ohledně provozování dopravy je možné podat také skrze formulář (zde: https://www.dpmb.cz/kontakty).
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.