Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, po delší době jsem se s dcerou vydala na cestu ze Zlína do Prahy, ačkoliv jsem mohla využít přímé vlakové spojení ČD, vybrala jsem si Regiojet, s kterým jsem před lety jezdívala pravidelně trasu Žilina/Praha s velkou spokojeností. Koupily jsme si lístky do business kupé ve vozu číslo 5, spoje s odchodem 11:45 z Olomouce, bylo to peklo přetrpět ty dvě hodiny v kupé, kde nefungovala klimatizace,vzduch byl nedýchatelný,topily jsme se ve "vlastní šťávě"...a teplota dosahovala ke třiceti stupňům. Paní stévardky jsem se ptala, co se děje, ale žádné odpovědi jsem nedočkala. Tak jsme si " užili jízdu" za business saunový příplatek. Děkuji, Zvaríková
RegioJet: Elektronický lístok *** (št 22. 6. 2023 10:15 Zlín -> Praha)
Potěšila by jakákoliv kompenzace. Děkuji.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.