Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Při chodu kompresoru odpadly v důsledku zahřátí plastové části z hlavy kompresoru. Při přepravě kompresoru odpadávají kolečka.
Hecht zamítá reklamaci. Nabídl opravu, u které si nejsem jistý, že by se závada neopakovala. Oprava by byla hrazená mnou.
Kompresor HECHT 2353
Nyní chci vrátit peníze v celé výši.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Minaříku, velice si vážíme, že jste se rozhodl zakoupit tento výrobek HECHT. Mrzí nás, že nejste spokojený s tímto výrobkem. Vámi uvedená servisní zakázka byla vyřízená se závěrem záruka nebyla uznána. Výrobek odpovídá příslušným standardům EU a je schválen do prodeje. Je nám líto vzniklé situace, ale ze strany HECHT MOTORS s.r.o. nedošlo v tomto případě k pochybení. Musíme Vám sdělit, že nevznikl nárok na odstoupení od kupní smlouvy a na vrácení kupní ceny za tento výrobek. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, zákaznický servis HECHT MOTORS s.r.o.
Odpověď jako od robota. Podobně reaguje i technik na prodejně. Pochybuji že výrobek opustil prodejnu v Krumlově, nebo že by ho někdo kontroloval za chodu. Společnosti patrně chybí dohled nad personálem. V reklamačním listě spousta gramatických chyb.
Dovede mi dnes někdo odpověďět na to, jak dlouho kompresor zkoušeli na jakou teplotu se zahřál a jakou teplotu vydrží plastové součásti na něm? Za cenu nabízené opravy si to dovedu sám opravit asi čtyřikrát. Ale proč? Výrobek mi v domácím použití musí sloužit bez poruch alespoň 10let.
Vážený pane Minaříku, mechanické poškození Vašeho kompresoru zjištěné naším technikem, nelze uznat jako záruční opravu. Je nám líto vzniklé situace, ale ze strany HECHT MOTORS s.r.o. nedošlo v tomto případě k pochybení. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, zákaznický servis HECHT MOTORS s.r.o.
Vážená společnosti
Váš technik nemohl zjistit mechanické poškození, protože u tohoto poškození nebyl. K mechanickému poškození nedošlo.Opakovaně musím tvrdit, že kompresor se zahřál tolik, že z něj plastové součásti upadaly. Tyto součásti jsou umístěny na různých místech a jejich poškození by muselo být záměrné.
Jelikož již od samého začátku nedůvěřuji technikovi v Českém Krumlově žádám o prověření reklamace někoho jiného. Nechci věřit tvrzení technika, že motor kompresoru může běžet maximálně dvě minuty. V návodu od kompresoru jsem nenašel žádný bod, ve kterém bych k poškození nějak přispěl. V minulém komentáři jsem se ptal na to, jak jste kompresor zkoušeli. Odpověď jsem se dnes nedostal. Výrobek obsahuje tepelnou pojistku. Byla pojistka prezkoušena? Obávám se toho, že oprava Vámi nabízená by jen oddálila závadu a plastové díly bychom za půl roku měnili znovu.
Vážený pane Minaříku, po opětovném přezkoumání podrobností Vámi uvedené servisní zakázky potvrzujeme platnost cenové nabídky na opravu Vašeho kompresoru. Pokud byste nám chtěl sdělit více informací, tak můžete zaslat zprávu na jeden z kontaktních e-mailů uvedených na našich internetových stránkách. Děkujeme. S pozdravem, zákaznický servis HECHT MOTORS s.r.o.
Dobrý den
Z naší komunikace mám dojem, že asi reagujete na nějakou jinou reklamaci než na mou.Jinak si opravdu nedovedu vysvětlit Vaše odpovědi. Prosím odpovězte na mé otázky.
Jelikož nyní řeším reklamaci přes D-test, nebudu chtít žádné informace jinak než přes tento Web. Můžete zde i zveřejnit Vaší nabídku, aby si i ostatní spotřebitelé mohli udělat obrázek o tom jak fungují Vaše služby.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.