Společnost


red wagon inc

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#68011Omylny balik

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2023, před rokem

julius olah

Znění stížnosti

dobry den objednal somsy hd fleksybilne hodinky a namiesto hosdiniek my zabalyli masazny pristroj ked ten balic nerozozna hodinky osd masazneho pristroja nema tam co robit takzen vratim vam tovar a budmy poslete hodinky ktore somsy objednal alebo prosim o vratenie penazi bolbysom rad kebysom odvas dosta odpoved vopred dakujem julius olah.popripade moj kontakt namna. ***


Požadované řešení

ziadam o vyriesenie tohoto omylu co najskvor dakujem chcem bud hodinky ktore somsy objednal alebo vratenie penazi cislo uctu *** za pochopenie vopred dakujem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2023 11:09, před rokem

Subjekt, který je spotřebitelem označen, se nám nepodařilo dohledat. Proto bude stížnost uzavřena pro nedostupnost subjektu.

Pokud by se závazek řídil českým právem, platilo by následující:
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Z výše uvedeného vyplývá, že spotřebitel dle českého práva má právo od smlouvy odstoupit, ale vzhledem k tomu, že neznáme prodávajícího a nevíme, komu by měl spotřebitel odstoupení od smlouvy adresovat, je šance na uplatnění práva minimální.

Spotřebitelům doporučujeme, aby si daný e-shop vždy před zaplacením kupní ceny ověřili, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.

Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Jestliže by se jednalo o subjekt mimo EU, doporučujeme spotřebiteli obrátit se na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.