Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
V průběhu týdne jsem absolvovala 5 jízd Regiem, zakoupen Relax vagón za poměrně vysokou cenu, která nesplňuje základní přepravní kvality, které by měl tento dopravce mít. Nic nevynahradí vyplou klimatizaci v plném vagonu skoro ve 40st. vedru nebo nefunkční wc. Ani snaha milých stewardek neustále něco nabízející. Nechápu tento přístup a už vůbec ne tu nezodpovědnost a neúctu k cestujícím lidem, kteří si za svou jízdenku zaplatí nemalé peníze a to jim jde opravdu i o zdraví, protože vydržet skoro 4 hodiny ve vlaku, kde nemůžete dýchat a je vám zle z horka, je skoro otázka přežití. Dobrá klimatizace by měla být funkční a zapnutá po celou dobu jízdy! Ne jen prvních 40 min.( 3,5hod jízda) po nástupu do vlaku. A to ve všech kategoriích, ať jde o low, standart, relax apod.
Ráda bych, aby se změnil tento špatný přístup přepravních společností.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.