Počet nahlášených stížností: | 55 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již 6 dní mi nejde sat tv Skylink . Pokaždé píše modul a karta se inicializují . Zkoušel jsem podporu Skylink . Třikrát jsme testovali kartu a beze změny . Žádám okamžitou výměnu karty nebo jsem rozhodnut odstoupit od smlouvy . A žádám finanční úlevu za dny co tv nefunguje . Oliva
Vua: 057299073140
Okamžitá výměna
|
Tweet |
Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebiteli doporučujeme v takovém případě službu reklamovat. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
Podle obchodních podmínek společnosti lze reklamaci podat písemně, vyplněním formuláře na stránkách společnosti nebo telefonicky prostřednictvím zákaznického centra.
Reklamace by měla být vyřízena co nejdříve, nejdéle však do 30 dní od okamžiku, kdy byla reklamace společnosti doručena.
Domníváme se, že společnost by neměla za období, kdy spotřebitel nemohl služby využívat, o čemž by společnost informoval a služby reklamoval, nárok na plnění ze strany spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.