Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#68037Nedodaný balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2023, před rokem

Míla Šlajerová

Znění stížnosti

Dne 23.6.23 mi měl být dodán balík na dobírku od Lidlu.volala jsem doručovazeli, kdy asi přijede, telefon mi stále nezvedal a nakonec nepřijel. Při sledování zásilky byl čas na 16.30 do 18hod.Ale tato informace zmizela a bylo mi sděleno, že zásilka je uložena na poště. A to ještě pro mě vzdálené někde v Řepích. Podotýkám, že nemůžu chodit!Toto chování je pro mě nepřijatelné. Byla jsem doma, doručovatel nevolal!! Dá se prokázat.
Musela jsem si dodání balíčku znovu objednat a doufám, že mi pošta nebude nic za znovudodání účtovat.
Děkuji za vyřízení stížnosti.
Míla Šlajerová, ***


Produkt

***


Požadované řešení

Znovudodání zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2023 08:38, před rokem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnikatel se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Více informací k reklamaci nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Kontakty na společnost Česká pošta, s.p.:
- tel.: 800 104 410 (bezplatná zákaznická linka);
- e-mail: info@cpost.cz;
- infolinka ohledně celního řízení: +420 954 222 000.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.