Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, chtěla bych podat oficiální STÍŽNOST na pracovníky dispečinku vaší společnosti. Dne 21.6.2023 jsem ještě s jednou paní učitelkou jeli ze školního výletu. Vyjížděli jsme z Brna hl.n. v 18.02 hod. Po 40 minutách jízdy souprava zastavila v obci Němčice, za 10 minut nám posádka vlaku sdělila, že nelze pokračovat v jízdě, z důvodu popadaných stromů na trati. Potom nám posádka oznámila, že zprovoznění trati bude ve 20.40 minut. Mezitím byl vypraven další vlak vaší společnosti, i když jste museli vědět, že v Němčicích už jeden vlak stojí a popadané stromy opravdu lusknutím prstu neodstraníte. Po uplynutí doby nám bylo opět sděleno, že vlak bude stát další hodinu, protože na trati byl další neprůjezdný úsek. To už v Němčicích stály dvě soupravy vaší společnosti.
Ve vlaku byly další děti z jiných škol, na které čekali rodiče. Když jsem volala na vaši linku a chtěla jsem vědět, proč už dávno nebyly vypraveny autobusy (firma Regiojet má své vlastní, takže nemusela nikde složitě hledat) , které by cestující přepravily do stanice Přerov (otázka cca 30 minut jízdy) paní mi řekla, že s tím nemůže nic dělat a dispečink neuvažuje o vyslání těchto autobusů. Když jsem volala za půl hodiny znova, paní mi raději telefon už nebrala, i když informace měli fungovat do 23.00 hod. Na cestě z Brna do Bohumína jsme strávili 4,5 hod. navíc.
Vzhledem těmto skutečnostem, budeme žádat o vrácení jízdného za zpáteční cestu pro celou naší skupinu.
Prosím o prošetření celé události a dále prosím o kontaktování prostřednictvím emailu o výsledku šetření.
S pozdravem
Lenka Labounková
R 1127 RegioJet
Prosím, aby se vedení firmy nad sebou zamyslelo. Myslím si, že poskytnout náhradní dopravu, není v dnešní době nic neobvyklého.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost na svých stránkách uvádí (https://regiojet.cz/nase-jizdenky/garance), že při nezaviněném zpoždění 181 a více minut, náleží cestujícímu kompenzace ve výši 100 % z jízdného.
Pokud je zpoždění při příjezdu nebo odjezdu delší než 60 minut, měl by dopravce nabídnout cestujícím zdarma i občerstvení úměrně k čekací době, pokud je ve vlaku či stanici k dispozici.
Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.