Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68048Koupila jsem jizdneky po nekolika dnech přišlo že jsou vyprodany přitom mne je potvrdily

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2023, před rokem

Katarina Myronenko

Znění stížnosti

Před několika dní jsem rezervovala 3 jízdenky na Ukrajinu
Na 30.06
Vzala jsem 3 místa v kupé tak jak mám 10 měsíčního syna a nemohu s ním jet v standartu
Za 7 tisíc hned po rezervaci mi přišlo že všechno je v pořádku a poslali mi číslo jiznekdy a číslo rezervace
Dneska v Sobotu mi prisla emailem zpráva ze se omlouvaji ale lístky jsou vyprodané??jak když už jsem ji je koupila
A teď co já potřebuji nutně 30 vyjet na Ukajinu a mně několik dní do vyjezdu poslou tohle když uz žádné lístky nejsou až po 6.07
Mám nemocného člena rodiny a 10.07 uz jsme chtěla jed zpátky a oni udělají tohle
Když jim píšu žádné jednání vůbec je to nezajímá
Nikdy jsem ještě Regoijet nejela ale teď ani nevím jeslí chci jet


Produkt

Regiojet


Požadované řešení

Prosím udělejte s tím něco
Protože já opravdu potřebuji být co nejdříve tak a vůbec nechápu jak před několika kdy jsem vzala lístky pro 3 osoby a oni byly a dneska najednou nejsou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2023 13:34, před rokem

Pokud by se jednalo o pouhou rezervaci jízdenek, může taková rezervace propadnout, jestliže nedojde k jejímu uhrazení do data splatnosti rezervace. Po vypršení doby splatnosti rezervace propadne.

Jelikož však dle popisu spotřebitel jízdenku již uhradil, došlo tak k uzavření smlouvy o přepravě osob mezi společností RegioJet a.s. a spotřebitelem. Společnost je tak povinna přepravit cestujícího z nástupní do cílové stanice řádně a včas, vlaky uvedenými v platném jízdním řádu za podmínek stanovených ve smluvních přepravních podmínkách společnosti, přičemž samostatnou přepravní smlouvou se rozumí jízdní doklad.

Dle smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. (https://brn-web-strapi.sa.cz/uploads/Smluvni_prepravni_podminky_a_jine_obchodni_podminky_spolecnosti_Regio_Jet_1_9c0afc5d8f.pdf) čl. VI. bodu 1. 13 platí, že: "v případě zadání nepravdivých nebo neexistujících údajů při online rezervaci má dopravce právo na zrušení rezervace před uplynutím doby platnosti rezervace, a to bez nároku na jakoukoliv náhradu."

Pokud spotřebitel uvedl všechny potřebné údaje pravdivě a jízdenku uhradil, domníváme se, že je společnost povinna spotřebitele přepravit z nástupní do cílové stanice v uvedený čas.

Doporučujeme spotřebiteli se ohledně vzniklé situace obrátit na společnost prostřednictvím kontaktního formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety, případně navštívit nejbližší pobočku, kde by zaměstnanci společnosti měli být nápomocní při řešení situace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 17:50, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 13:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.