Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#68063Dobrý den, synovi byla stržena z účtu platba, aniž by něco platil a potvrzoval,Syn zjistil, že nemůže zaplatit kartou svačinu i když věděl, že má na účtu více než 150 Kč. Z tohoto důvodu se podíval do internetového bankovnictví a zjistil, že má na účtu po

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2023, před rokem

Dana Mikešová

Znění stížnosti

Číslo jeho účtu: ***
Specifický symbol platby : ***
Žádám o vysvětlení, žádnou platbu jsme nepotvrzovali.

Popis:
Syn zjistil, že nemůže zaplatit kartou svačinu i když věděl, že má na účtu více než 150 Kč.
Z tohoto důvodu se podíval do internetového bankovnictví a zjistil, že má na účtu pohyb -150 Kč.
Náhle vyskočila stránka Face ID, než cokoliv udělal, zmizela.
Tím chci podotknout, že žádnou platbu nepotvrdil, měl v té době vyučování


Požadované řešení

vrácení platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2023 09:54, před rokem

V případě, že nebyl ComGate Payments, a.s konečným subjektem platby, ale pouze zprostředkovatelem, musel by prokázat, že na peněžité plnění má nárok, v opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení dle § 2991 občanského zákoníku. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po kontaktování společnosti, je možné vyzvat podnikatele k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Doporučujeme spotřebitelce se se vzniklou situací obrátit na podporu společnosti ComGate Payments, a.s.:
- e-mail: podpora@comgate.cz;
- tel.: 228 224 267.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2023 10:22, před rokem

Dobrý den,

spojte se, prosím, s naší podporou. Kolegové dohledají, za co byla platba stržena. Naše podpora je k dispozici na tel. čísle 228 224 267. Hezký den, Jana Comgate

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2023 12:40, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2023 09:10, před rokem

Spotřebitelka nás informovala, že je problém již vyřešen. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.