Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Číslo jeho účtu: ***
Specifický symbol platby : ***
Žádám o vysvětlení, žádnou platbu jsme nepotvrzovali.
Popis:
Syn zjistil, že nemůže zaplatit kartou svačinu i když věděl, že má na účtu více než 150 Kč.
Z tohoto důvodu se podíval do internetového bankovnictví a zjistil, že má na účtu pohyb -150 Kč.
Náhle vyskočila stránka Face ID, než cokoliv udělal, zmizela.
Tím chci podotknout, že žádnou platbu nepotvrdil, měl v té době vyučování
vrácení platby
|
Tweet |
V případě, že nebyl ComGate Payments, a.s konečným subjektem platby, ale pouze zprostředkovatelem, musel by prokázat, že na peněžité plnění má nárok, v opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení dle § 2991 občanského zákoníku. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po kontaktování společnosti, je možné vyzvat podnikatele k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Doporučujeme spotřebitelce se se vzniklou situací obrátit na podporu společnosti ComGate Payments, a.s.:
- e-mail: podpora@comgate.cz;
- tel.: 228 224 267.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
spojte se, prosím, s naší podporou. Kolegové dohledají, za co byla platba stržena. Naše podpora je k dispozici na tel. čísle 228 224 267. Hezký den, Jana Comgate
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka nás informovala, že je problém již vyřešen. Stížnost proto uzavíráme.