Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den
Vaše firma převzala ode mne zásilku a měla ji dodat firmě z důvodu reklamace. Bohužel vaše firma má 13dni na podání reklamace ohledně nedodání zásilky. Když jsem konečně dostal vyrozumění od dané firmy, že jste zásilku nedodaly (mají 30dni od zákona na vyřízení reklamace) tak mě bylo řečeno, že nemám nárok na podání reklamace. Napsaly jste mě že není možné poskytnout doklad o předání, neboť se zásilka vydává bez podpisu a tudíž není možnost to nějak zjistit. Když, jsem chtěl mluvit s někým z vaší firmy, bylo mě řečeno, že vaše reklamační oddělení nemá telefon a ani nechce s nikým mluvit. Nechápu jak taková firma, jako vy má zájem o zatajování zboží v hodnotě několika stovek korun. Jinak, dostal odpověď od firmy která měla zboží dostat, že jste zásilku vydaly neexistujícímu příjemci. Já, jsem zboží zabalil a zaplatil za dodání a vy místo, aby jste se snažily zboží dodat profesionálně, tak se takto chováte. Vůbec nemáte zájem, aby se věc vyřešila, raději pošlete e-mail, abych věc podstoupil k nějakému mimosoudní mu řešení. Je to vše smutné, že v této době to takhle ještě funguje.
Bezdrátové sluchátka Xiaomi
Rád bych dostal své rozbité sluchátka zpět nebo dostal zpět peníze
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy.
Odesílatel je povinen uplatnit reklamaci ztráty zásilky včetně nároku na náhradu škody za ztrátu zásilky do dvaceti kalendářních dní ode dne předání zásilky Zásilkovně. V opačném případě nárok na náhradu škody zaniká.
Nejpozději do čtrnácti kalendářních dnů od uplatnění nároku na náhradu škody u ztracené zásilky je odesílatel povinen podložit svůj nárok čestným prohlášením příjemce zásilky, kde příjemce svým podpisem potvrdí, že mu příslušná zásilka nebyla doručena. Čestné prohlášení musí obsahovat zejména údaje o příjemci zásilky (jméno, příjmení) a číslo zásilky, která nebyla doručena.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Matoušku, rádi věc prověříme, bez čísla zásilky však nelze věc jakkoliv řešit. Prosíme tedy o doplnění. Gabriela, tým Zásilkovny
Dobrý den
Trasovaci číslo objednávky je *** děkuji Matoušek
Děkujeme stranám za součinnost. Trasovací číslo objednávky bylo přesunuto do referenčních údajů.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k případu mohla vyjádřit.
Dobrý den, pane Matoušku, děkujeme za dodání údajů. Věc jsme předali na kolegy, kteří mají reklamace na starosti. Měli by vás v nejbližší době kontaktovat. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den
Po dodání Trasovaciho čísla, jsem již žádnou odpověď nedostal a stále čekám na vyřízení mé reklamace u zasilkovny. Poslední reakce byla 25.7.2023 s pozdravem Pavel Matoušek
Děkujeme za informaci.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla řešení problému urgovat a informovat spotřebitele o dalším postupu.
Dobrý den, pane Matoušku, nechali jsme věc prověřit a podle našich záznamů byla vaše reklamace byla zamítnuta z důvodu jejího pozdního podání, o čemž jste byl kolegy řádně informován. Lhůty pro podání reklamace najdete v našich všeobecných obchodních podmínkách: https://files.packeta.com/web/files/Mezi_nami_kompletni_cenik.pdf. Nikola, tým Zásilkovny
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme bez dosažení dohody.