Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#68085Obj.: *** nedorazila ani po 10-ti dnech...mám prý čekat, a čekat a čekat...:-D.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2023, před rokem

Martin Vírava

Znění stížnosti

Dne 15/6 jsem nakupoval na vašem e-shopu OKAY s.r.o.. Jednalo se o dataprojektor Philips NeoPix 520 za 9.689,-Kč s doručením do OKAY Pardubice. Po zaplacení mi nepřišel žádný potvrzující e-mail s číslem objednávky ani faktura. Platba přes platební bránu GoPay proběhla v pořádku a ihned (což potrvrdila i společnost GoPay i moje banka. V telefonickém rozhovoru na OKAY zákaznickém centru mi ale objednávku a platbu odmítli potvrdit. Operátor byl arogantní a nebyl mi schopen říci, kdy bude můj případ vyřešen. Po 5 dnech se mi OKAY operátor ozval a tím, že platbu našli a vystavuje objednávku. Od té doby čekám na potvrzení možnosti vyzvednutí. Střídavě volám na Servis centrum OKAY nebo přímo do prodejny OKAY. Doposud (26/6/2023) nemám své peníze ani zboží. Nikdo s OKAY s.r.o. mi není schopen říci, kdy mě objednávku vyřídí.

Chci vědět, kdy a jak moji objednávku vyřídíte?
M. Vírava


Produkt

Philips NeoPix 520


Požadované řešení

Chci vědět, kdy a jak moji objednávku vyřídíte?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2023 20:48, před rokem

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2023 10:39, před rokem

Dobrý den,

zákazník obdržel veškeré informace při komunikaci se zákaznickým servisem, které proběhlo v souladu s procesy. Zákazník preferuje řešení, které je, bohužel, časově náročné, jakékoliv jiné vyjádření odmítá akceptovat.

Děkujeme.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2023 13:59, před rokem

Děkujeme společnosti za reakci.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit a informovat o vývoji v případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2023 09:55, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření. V opačném případě budeme nuceni stížnost uzavřít pro nereakci spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2023 09:25, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.