Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 15/6 jsem nakupoval na vašem e-shopu OKAY s.r.o.. Jednalo se o dataprojektor Philips NeoPix 520 za 9.689,-Kč s doručením do OKAY Pardubice. Po zaplacení mi nepřišel žádný potvrzující e-mail s číslem objednávky ani faktura. Platba přes platební bránu GoPay proběhla v pořádku a ihned (což potrvrdila i společnost GoPay i moje banka. V telefonickém rozhovoru na OKAY zákaznickém centru mi ale objednávku a platbu odmítli potvrdit. Operátor byl arogantní a nebyl mi schopen říci, kdy bude můj případ vyřešen. Po 5 dnech se mi OKAY operátor ozval a tím, že platbu našli a vystavuje objednávku. Od té doby čekám na potvrzení možnosti vyzvednutí. Střídavě volám na Servis centrum OKAY nebo přímo do prodejny OKAY. Doposud (26/6/2023) nemám své peníze ani zboží. Nikdo s OKAY s.r.o. mi není schopen říci, kdy mě objednávku vyřídí.
Chci vědět, kdy a jak moji objednávku vyřídíte?
M. Vírava
Philips NeoPix 520
Chci vědět, kdy a jak moji objednávku vyřídíte?
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
zákazník obdržel veškeré informace při komunikaci se zákaznickým servisem, které proběhlo v souladu s procesy. Zákazník preferuje řešení, které je, bohužel, časově náročné, jakékoliv jiné vyjádření odmítá akceptovat.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za reakci.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit a informovat o vývoji v případu.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření. V opačném případě budeme nuceni stížnost uzavřít pro nereakci spotřebitele.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.