Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
K dnešnímu dni nebylo doručeno vyúčtování za plyn.Po telefonátu s operatorkou mi bylo řečeno ,že toto upozornění předá k řešení učtarně.Bohužel stále čekám.
Jsem odběratelem plynu u vaši společnosti .
Žádám o nápravu v co možném nejrychlejším termínu.Za kladné vyřízení předem děkuji .
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. Reklamuje-li spotřebitel vyúčtování, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 kalendářních dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě plynu částkou 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 7 500 Kč (dle § 16 odst. 3 písm. a) vyhlášky č. 545/2006 Sb.).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Společnost nás informovala, že vyúčtování již bylo odesláno na adresu spotřebitelky. Stížnost proto přeřazujeme na ni, aby mohla tuto informaci potvrdit a případně stížnost uzavřít.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k zaslání vyúčtování společností) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.