Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
19.5. jsem provedla zmenu adresy s dorucovatelem P.S.. Bylo mi receno, ze mi bude zasilka dorucena 20.5 na zmenenou adresu. Pri sledovani zasilky byla prijata na rozvozove depo pote se zasilka dostala do faze dorucovani. Cely den jsem cekala na telefon ci sms, ale nic. V 17:29 nedoruceno: dohoda jina adresa. Co to znamena? Na tom jsem se dohodla uz 19.5. Zasilka mi nebyla dorucena ani na tu starou adresu a ani na tu zmenenou i presto, ze mi od Vas prisla sms, ze zasilka bude dorucena.
Vysvetleni a urychlene doruceni!!
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.