Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
naše babička r.n.1938 je nucena z bezpečnostních důvodů ohrožujících její život přejít na jiný domácí spotřebič a to na elektrický. Na plyn má pouze sporák s troubou, který vzhledem k jejímu věku a zdravotnímu stavu již nedokáže bezpečně ovládat.
Obrátili jsme se na distributora tedy společnost Innogy, který nás ale odkázal na společnost Lidová energie, jako na dodavatele.
Bohužel se nám nedaří společnost kontaktovat telefonicky již několik dnů a stále se ozývá, že jsme v pořadí ať vyčkáme. Proto jsme společnost kontaktovali emailem uvedeným na jejich stránkách s dotazem, jak postupovat jelikož na www stránkách žádost o demontáž ,nebo ukončení smlouvy z důvodu demontáže písemnost ke stažení nemají.
Můžete nám prosím poradit, jak postupovat nejrychleji k vyřešení této situace?
Děkujeme
Dodávka plynu - smlouva č. 8065
Ukončení smlouvy dodávky plynu s demontáží plynoměru.
|
Tweet |
Závazek lze vypovědět, ujednají-li si to strany nebo stanoví-li tak zákon. Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi. Tato výpovědní doba bývá stanovena ve smlouvě.
Nereaguje-li prodávající na e-maily či telefonáty, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu společnosti Lidová energie s.r.o., Kollárova 2346/2, 586 01 Jihlava. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.