Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#6812Nedoručeníi zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 11 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2015, před 10 lety

Antonin Ruzicka

Znění stížnosti

Dobry den,

dorucovatel(ka) opetovne nedorucila zasilku (ani oznameni o ulozeni zasilky). Kdyz jsem sel na postu zjistit, co se deje, bylo mi receno, ze tam 2 zasilky jsou uz priblizne 10 dni.

Pokud bych na postu ze sve vlastni iniciativy nedosel, zasilky by se vratily a ja prisel o penize - byly zaplaceny predem. Vzhledem k tomu, ze zasilky byly ze zahranici, vyslo by me to pomerne draho.


Produkt

Poštovní zásilka


Požadované řešení

Rad bych znal konkretni kroky, ktere byly ucineny, aby se tato situace neopakovala. Domluvu dotycne osobe neakceptuji, protoze ta uz probehla drive, bez evidentniho vysledku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2015 12:37, před 10 lety

Dodání zásilky je pro upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta). Obecně lze ale uzavřít, že podnik je v každém případě povinen informovat. Pokud tak neučiní, je možné dodání reklamovat.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.