Společnost


GasNet, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6813Náhrada škody za zničení mé kanalizační přípojky RD plynovým potrubím RWE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2015, před 10 lety

Daniel Foltýn

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit o pomoc s řešením uznání náhrady škody s firmou RWE. V prosinci 2014 před naším domem v Brně plynové potrubí RWE zničilo naši kanalizační přípojku. Po urgenci u nich ať to opraví se k tomu nehlásili, ale poruchu zaznamenali. Oprava mě stála 130tis., a RWE nechce ani část této opravy zaplatit. Přitom mam fotodokumentaci, kde je jasně vidět, že plyn. potrubí RWE, které bylo nad naší kanalizační přípojkou, sedí v této kanalizační přípojce, která pod tíhou plyn. potrubí se rozbila. Můžu Vám zaslat na nějaký Váš email kompletní dokumentaci i vyjádření RWE? děkuji Foltýn


Produkt

Uznání náhrady škody firmou RWE


Požadované řešení

Uznání náhrady škody firmou RWE


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2015 13:36, před 10 lety

K posouzení nároku na náhradu škody je třeba zjistit, zda je dána příčinná souvislost mezi jednáním škůdce a vzniklou škodou. V případě škody způsobené provozem zařízení není provozovatel povinen tuto škodu hradit, pokud prokáže, že vynaložil veškerou péči, kterou lze rozumně požadovat, aby ke škodě nedošlo.

Z dokumentace poskytnuté spotřebitelem vyplývá, že propad plynovodu, který způsobil poškození kanalizační přípojky, byl zapříčiněn jeho stářím a nedostatečnou údržbou ze strany provozovatele.

Nelze se také zbavit odpovědnosti za škodu poukazem na skutečnost, že kanalizační přípojku by bylo nutné pro její stáří dříve nebo později rekonstruovat, i kdyby k havárii nedošlo. Vznikla-li škoda porušením odborné péče, není možné ani snížení náhrady škody z důvodů zvláštního zřetele hodných.

Provozovatel také navzdory předchozímu upozornění nijak nepřispěl ke zmírnění následků této škody. Odpovědnost za škodu proto ponese v plné výši.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2015 14:45, před 10 lety

Společnost RWE GasNet, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel však neprojevila zájem využít službu VašeStížnosti.cz k řešení sporů. Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:


Veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků se plně zabýváme, avšak musí být zaslány přímo na nás. Nemáme možnosti a ani prostor přihlašovat se k jakýmkoli službám.

Své požadavky mohou zákazníci zasílat emailem nebo takto:

- nonstop Zákaznická linka 840 11 33 55
- Skype http://www.rwe.cz/cs/2467-3011/
- Osobní návštěva Zákaznického centra http://www.rwe.cz/cs/vyhledej-kontaktni-misto/
- Videotelefon http://www.rwe.cz/cs/videotelefon/
- korespondenčně


S ohledem na princip dobrovolnosti služby mimosoudního řešení sporů jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se stěžovatel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.