Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit o pomoc s řešením uznání náhrady škody s firmou RWE. V prosinci 2014 před naším domem v Brně plynové potrubí RWE zničilo naši kanalizační přípojku. Po urgenci u nich ať to opraví se k tomu nehlásili, ale poruchu zaznamenali. Oprava mě stála 130tis., a RWE nechce ani část této opravy zaplatit. Přitom mam fotodokumentaci, kde je jasně vidět, že plyn. potrubí RWE, které bylo nad naší kanalizační přípojkou, sedí v této kanalizační přípojce, která pod tíhou plyn. potrubí se rozbila. Můžu Vám zaslat na nějaký Váš email kompletní dokumentaci i vyjádření RWE? děkuji Foltýn
Uznání náhrady škody firmou RWE
Uznání náhrady škody firmou RWE
|
Tweet |
K posouzení nároku na náhradu škody je třeba zjistit, zda je dána příčinná souvislost mezi jednáním škůdce a vzniklou škodou. V případě škody způsobené provozem zařízení není provozovatel povinen tuto škodu hradit, pokud prokáže, že vynaložil veškerou péči, kterou lze rozumně požadovat, aby ke škodě nedošlo.
Z dokumentace poskytnuté spotřebitelem vyplývá, že propad plynovodu, který způsobil poškození kanalizační přípojky, byl zapříčiněn jeho stářím a nedostatečnou údržbou ze strany provozovatele.
Nelze se také zbavit odpovědnosti za škodu poukazem na skutečnost, že kanalizační přípojku by bylo nutné pro její stáří dříve nebo později rekonstruovat, i kdyby k havárii nedošlo. Vznikla-li škoda porušením odborné péče, není možné ani snížení náhrady škody z důvodů zvláštního zřetele hodných.
Provozovatel také navzdory předchozímu upozornění nijak nepřispěl ke zmírnění následků této škody. Odpovědnost za škodu proto ponese v plné výši.
Společnost RWE GasNet, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel však neprojevila zájem využít službu VašeStížnosti.cz k řešení sporů. Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:
Veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků se plně zabýváme, avšak musí být zaslány přímo na nás. Nemáme možnosti a ani prostor přihlašovat se k jakýmkoli službám.
Své požadavky mohou zákazníci zasílat emailem nebo takto:
- nonstop Zákaznická linka 840 11 33 55
- Skype http://www.rwe.cz/cs/2467-3011/
- Osobní návštěva Zákaznického centra http://www.rwe.cz/cs/vyhledej-kontaktni-misto/
- Videotelefon http://www.rwe.cz/cs/videotelefon/
- korespondenčně
S ohledem na princip dobrovolnosti služby mimosoudního řešení sporů jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se stěžovatel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.