Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem 24.6.2023 jízdenku na datum 2.7.2023 trasa Bohumín - Kolín. Na jízdence se mi však objevilo datum 24.6.2023 kdy jsem jízdenku kupovala. Momentálně se snažím celou věc usilovně řešit s prodejcem a dokonce i se svou bankou kde jsem také celou transakci reklamovala pro blokaci platby. Bohužel České dráhy nemají vůli komunikovat. A slečna na zákaznické licne mi řekla, že mi to v podstatě nevěří a že reklamace stra 30 dní. Což chápu, protože pracuji v nejmenované firmě na oddělení reklamací. Ovšm poté co jsem se jí zeptala znovu tak mi bylo řečeno že to potrvá týdny než se to vyřeší. Slečna se mnou skoro nekomunikovala a zněla tak, že jí otravuji. Věřím, že České dráhy svou chybu napraví a vrátí mi peníze, protože toto byla chyba na jejich straně.
Koupě jízdenky
Vrácení peněz a patřičná omluva ze strany Českých drah.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.