Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Zarezervovali jsme ubytovani na ostrove Belitung pres Booking.com s placenim predem. Po prijezdu na ubytovani jsme zjistili, ze je v dezolatnim stavu a informace na strankach naprosto neodpovidaji realite - netece voda v umyvadle, ve sprse jen curek z kohoutku, nefunguje zachod, pokoje jsou plesnive a smrdi po moci, wifi, 24 hodinova recepce s anglictinou ani dalsi popsane sluzby nejsou k dispozoci. Slitoval se nad nami hlidac parkoviste, ktery tu bydli a majitel ho udajne uz dlouho neplati, a snazi se nam pomoct, abychom alespon prvni noc meli kde prespat (v plesnive posteli). Uzivatelske centrum Booking na e-maily i telefony zareagovalo jen tak, ze je rezervace nestandardni pres jejich partnera a nemohou nam pomoci, tim to pro ne evidentne konci. Kontakt na majitele nam take nezprostredkuji, abychom to mohli resit primo s nim.
Sahabat Pantai Guest House RedPartner
Urychlene poskytnuti kontaktu na majitele, abychom mohli resit situaci s nim.
Stazeni nabidky ubytovani z Booking.com, okamziteho storna naseho zajezdu a vraceni platby.
|
Tweet |
Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel apartmánu. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.
Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.
Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.