Společnost


Ecom Wire Factory s.r.o.

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:27
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#68135Placená objednávka nedorazila od února z bonky.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2023, před rokem

Dildora Kadyrova

Znění stížnosti

Dobrý den. Já jsem objednala 2 zboží na začátku února . Při platbě bylo napsáno rychle dodání na příští den. Psala e-mail až 8 krát . Každopádně odpověď vypadala jako by to píše nějaký robot. V květnu dorazila 1 část objednávky. Volala na těl číslo které napsáno na web stránce. Odpověď robota : ne mam takovou objednávku . Celková částka objednávky byla 1155 Kč. Zboží za 558 Kč ještě ne mam. Už ne vidím smysl psát jejím na e-mail. Všechny e-maily mam u sebe jako podtvrzeni . Ještě v objednávce bylo napsáno dopravce ppl , ale bohužel našla 1 část objednávky v poštovní skříňce


Produkt

Pokemon album a 2 balení kartiček


Požadované řešení

Vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2023 08:06, před rokem

Doporučujeme spotřebitelům před využitím e-shopů a zaplacením, aby si daný e-shop vždy prověřili na stránkách České obchodní inspekce (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/) nebo na stránkách dTestu (zde: https://www.dtest.cz/eshopy), popř. využili recenzních portálů.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat v souladu s objednávkou. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti EcomWire Factory s.r.o., Rybná 716/24, 11000 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si dokumenty ohledně odstoupení od smlouvy uschovat.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, pokud ještě tak neučinil. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2023 10:28, před rokem

Vážená paní Kadyrová, dobrý den,

Vzhledem ke konceptu naší platformy, kdy se snažíme nabízet jedinečné zboží za bezkonkurenční ceny a bez nutnosti platit poštovné, které hradíme my, je doba dodání závislá na rychlosti našich dodavatelů. 

Dodací dobu bohužel schopni uspíšit nejsme, avšak snažíme se ji maximálně vykompenzovat zákaznickou péčí a ochranou kupujícího. Proto byl zřízen program Garance spokojenosti. 

Zboží dodává Dodavatel. Doba dodání od odeslání zboží zákazníkovi se pohybuje standardně v rozmezí 10-40 pracovních dní. 95% zásilek dorazí zákazníkům do 14 pracovních dní od doby odeslání.
Prodejce, tedy dodavatel, si vyhrazuje právo v ojedinělých případech u 0.3% zásilek (objednávek) - jako je například akutní a neočekávaný problém s logistikou, svátek v Asii, ukončení provozu továrny, která zboží vyráběla, či v případě změn zákonů - prodloužit dodací lhůtu.
(Vyhrazujeme si právo prodloužit dobu dodání také o státních svátcích.)

Při kontrole objednávky č. 5511209 bylo podle sledovacího čísla zjištěno, že objednávka byla doručena doručovací společnosti dne 28.03.2023.

V e-mailové komunikaci ze dne 27.07.2023 Vám bylo sdělen výsledek reklamačního procesu.
Na základě reklamačního formuláře byla dodavatelem uznaná refundace.

S úctou

Michela K.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2023 14:42, před rokem

Děkujeme společnosti za součinnost a žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 09:19, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.