Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#68139Rozbitá zásilka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2023, před rokem

Tomáš Snovický

Znění stížnosti

Dobrý den,
přes zásilkovnu jsem odeslal balík, zakázkovou keramiku na bonsaje. Byl to již nekolikátý balík a vše bylo vždy v pořádku, zboží vždy balím velmi kvalitně, označím balík, nápisem křehé, keramika, toto vyplním i v aplikaci a navíc si balík připojistím. poslední balík však dorazil natolik rozbitý, že si ani nedokážu představit jak s ním muselo být zacházeno. při kontaktování infolinky a nahlášení reklamace mi bylo sděleno, že vidí připojištění, at si nahlásím reklamaci přes formulář a že by to neměl být problém. Odpověd z reklamací mě však překvapila. Reklamace zamítnuta, pry jsem porušil smluvní podmínky odesláním křehkého zboží a nedošlo k uzavření obchodní smlouvy. To i přes vyzvednutí na depu, přepravu a doručení ! a Zásilkovna prý nenese za tento balík žádnou odpovědnost. Co se křehkosti zboží týče, mužeme dlouze diskutovat, poslední nehoda kdy zákazníkovi výrobek upadl na schod, skončil ulomenim malé části výrobku. Zásilkovna však i přes zabalení a vystlání balíku dokáže zboží rozmlátit na kusy a prý to není jejich chyba.
zásilka ***.


Požadované řešení

představuji si proplacení částky na kterou byl balík pojištěn, jednalo o částku 3000,- tedy celkovou hodnotu zboží, které bylo ze 100% zničeno a stalo se naprosto nepoužitým.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2023 11:02, před rokem

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že z dodání jsou vyloučeny mimo jiné zásilky, které obsahují zboží lehce poškoditelné, křehké a dále také zboží, které je nutno zvláštním způsobem chránit nebo se kterým je nutné zvláštním způsobem nakládat. Odesílatel není oprávněn takovou zásilku předat k přepravě.

Dále se zde uvádí, že Zásilkovna není povinna převzít takové zásilky. V případě, že Odesílatel předá Zásilkovně zásilku vyloučenou z přepravy podle čl. 2.2 Podmínek, nedojde k uzavření smlouvy a Zásilkovna tak nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv škody vzniklé v souvislosti se zásilkou.

V tomto případě se domníváme, že došlo k porušení obchodních podmínek společnosti a reklamace tak byla zamítnuta oprávněně. Pokud by se však spotřebitel domníval, že tomu tak není, může se obrátit na mimosoudní řešení sporů při ČTÚ.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2023 11:06, před rokem

Dobrý den, pane Snovický, je nám líto, že došlo k poškození obsahu zásilky. Může se stát, že při cestě autem jedna zásilka přimáčkne druhou. K zamítnutí reklamace došlo z toho důvodu, že křehké zboží je dle našich obchodních podmínek vyloučeno z přepravy. Poprosíme vás o jejich dodržování, abyste se vyhnul podobným situacím. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.7.2023 15:31, před rokem


Tomáš Snovický

Dobrý den, Gabrielo,
Na e-mail zásilkový jsem zasílal foto jak vypadá můj výrobek po pádu na schody a to zcela nechráněný. Logicky nikdo nereagoval. Chápu, že se donekonečna budete ohánět křehkostí keramiky o které očividně nic nevíte. Poškození zboží v balíku bylo takového rozsahu, že se opravdu nejednalo o přimáčknutí jinou krabicí. Svoje výrobky dělám již 11 let a nemyslíte, že je znám lépe než vy? Balík byl zabalen tak aby nějaké to zmáčknutí vydržel, z vaší strany muselo byt s balíkem velice hrubě zacházeno (upřímně si ani nedokážu představit jak) , aby došlo k takovému poškození. Nejedná se o první poškozený balík s keramikou, avšak vždy bylo poškození tak male, že se jednalo o uloupnutý kousek. Toto zboží bylo rozmetáno na kusy. Takže ja prosím vás, řiďte se slušností a základy přepravy a zacházení s cizími věci a nepoučujte, někoho o křehkosti jeho vlastní výroby. Místo toho, aby ste se k situaci postavili čelem a proplatili pojištěné 3000;- děláte z řemeslníka akorát blbce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2023 11:30, před rokem

Dobrý den, pane Snovický, rozumíme vašemu rozhořčení a opravdu se vám omlouváme. Keramika však patří mezi křehké zboží a z toho důvodu nelze reklamaci uznat. Takové zboží je totiž skutečně dle našich obchodních podmínek vyloučeno z přepravy. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 13:47, před rokem

Děkujeme stranám za součinnost.

S ohledem na výše uvedené se však domníváme, že není možné dosáhnout dohody stran. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.