Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den. Jako zákazníkovi mi posíláte slevové kupóny na zboží. S tím souhlasím a jsem rád. Je ale tady to slovíčko ,,ale,,. Poslali jste mi slevový kupón na granulovaný čaj Stila Dolce citronový, ale když jsem se zeptal vedoucí prodejny, tak mi odpověděla, že není ani v centrálním skladu. Tak proč to posíláte, když není k dostání? A druhá věc. Všude na prodejně máte tzv ,, žluté cenovky,,. Ale nestačím se divit, jak na těchto cenovkách se mění ceny a to vždy směrem vzhůru. V tom případě, proč jsou žluté, když stejně ceny neustále zvyšujete , jako u ostatního zboží. Děkuji Vám za odpověď a přeji hezký večer. Zbořil Jaroslav , Ostrava ( věrný klient).
Odpověď
|
Tweet |
Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Pravděpodobně došlo ke zdržení potraviny, protože když jsem tam byl za 2 dny, tak zboží bylo naskladněno a já jsem to nakoupil.