Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
naši dovolenou na Zakynthosu v hotelu Poseidon Beach jsme vybírali podle určitých kritérií. Jedno z nich byl výhled na moře. Hotel, který jsme vybrali ho nabízel, připlatili jsme za něj. Na místě jsme ale zjistili, že pokoje, které nabízely boční pohled na moře měly dvě postele a dvě patrové postele, které byly velmi nestabilní, úzké a krátké tak, že se do nich naše děti nevešly celé. Upozorňuji, že naše děti, 11 a 15 let mají standardní výšku. Tyto pokoje bylo možné propojovat dveřmi, které byly zabedněné židlí. Tato informace ale nikde nebyla uvedena. Bylo nám tedy na místě nabídnuto jedniné řešení a to downgrade do rodinného pokoje, který měl výhled do ulice na kontejnery, což nás opravdu velmi naštvalo. Prosím o návrh řešení. Děkuji Odstrčilová
Zakynthos, hotel Poseidon beach
vrátit peníze
|
Tweet |
Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu vytkne pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.
Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, můžete reklamaci rozporovat.
Spotřebitel by případně mohl podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.