Společnost


UNI HOBBY, a.s.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#68175Doprava

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2023, před rokem

Simona Kopřivová

Znění stížnosti

Nejsou schopni dopravit zboží bez problému. Nikdo nezazvonil ani nezavolal. Po mém dotazu na stav zboží začali psát e-maily o tom, že zboží nepřebírám a nedá se mi dovolat. Kdybych se nepřipomněla, ani by po mně nevzdychli. Jenže za cenu 7000 Kč za zboží se člověk přeci jen ozve. Od té doby mi chodí e-maily o tom že mám uhradit dopravu, kterou už jsem mimo jiné uhradila při platbě za zboží.
Tak tedy nevím, jak se k celé situaci stavit. Lidé jsou různí, ale toto chování mě mrzí.
Doufám že brzy dostanu své peníze za zboží zpět a nic z toho si za pár dní nebudu už muset pamatovat.


Požadované řešení

Nové doručení, řádné informace o tom kdy mi zboží bude doručeno, bez požadavku na opakovanou platbu za přepravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2023 09:02, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Pokud spotřebitel nebyl společností kontaktován při doručení zboží, domníváme se, že není povinen platit za opětovné doručení. Pokud společnost tvrdí, že spotřebitel byl společností kontaktován, měla by být schopna tuto skutečnost také prokázat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2023 14:37, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 14:49, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.