Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nejsou schopni dopravit zboží bez problému. Nikdo nezazvonil ani nezavolal. Po mém dotazu na stav zboží začali psát e-maily o tom, že zboží nepřebírám a nedá se mi dovolat. Kdybych se nepřipomněla, ani by po mně nevzdychli. Jenže za cenu 7000 Kč za zboží se člověk přeci jen ozve. Od té doby mi chodí e-maily o tom že mám uhradit dopravu, kterou už jsem mimo jiné uhradila při platbě za zboží.
Tak tedy nevím, jak se k celé situaci stavit. Lidé jsou různí, ale toto chování mě mrzí.
Doufám že brzy dostanu své peníze za zboží zpět a nic z toho si za pár dní nebudu už muset pamatovat.
Nové doručení, řádné informace o tom kdy mi zboží bude doručeno, bez požadavku na opakovanou platbu za přepravu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Pokud spotřebitel nebyl společností kontaktován při doručení zboží, domníváme se, že není povinen platit za opětovné doručení. Pokud společnost tvrdí, že spotřebitel byl společností kontaktován, měla by být schopna tuto skutečnost také prokázat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.