Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dodavatel objednaného zboží - nářadí, podal balík do ruky s číslem: DR7077404637M dne 19.5.2015.
Kolega jel v noci ze stavby Mochovce v noci (z 19. na 20.5.) do sídla naší firmy, Československá montážní a.s. Mladá Boleslav, pro toto zboží které akutně potřebují na stavbě.
Nedočkal se 20.5. a ani dnes 21.5.
Odesílatel balíku bude reklamovat toto podání - pošta mu vrátí poštovné, ale nám vznikla děsná škoda tím, že kolega sedí v sídle firmy zbytečně dva dni a třetí bude sedět, než zboží dodají!
A jestli vůbec dodají!!???
+ parta 10-ti montérů na stavbě stojí a nemůžou bez objednaného zboží - nářadí se u montážních prací hnout!!!
Nedodržení termínů
Jenom za tyto dni prostojů je již výše škody (mzdy - prostoje) pro nás cca 600,-Eur mimo penále (pokud bude odběratelem uplatněno)!!!
Mimo jiné tím utíká firmě i zisk, oddaluje se fakturace, ....
Dle Vašeho návodu jsem podstatné skutečnosti uvedl a požadujeme okamžité doručení zásilky(i když specialně sólo autem a nebo dnes i ve večerních hodinách)!!!
Mimo jioné očekáváme návrh řešení od České pošty s.p. co se kompenzace a náhrady škod nám tím způsobených týče!
|
Tweet |
Pokud byla zvolena služba s deklarovaným datem dodání, mohla by pošta za škodu odpovídat, pokud by škoda byla nutným následkem porušení povinnosti.
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel, ale je nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.