Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#68186Špatně namarkované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2023, před rokem

Květa Ryšková

Znění stížnosti

Špatně namarkováno zboží.
Dnes v 18.07.2023 jsem platila na pobočce v Lipníku nad Bečvou. Číslo účtenky: ***.
Během markování zboží, pokladní 2x volala obsluhu na storno zboží a přesto mám špatně namarkováno zboží.
Nákup mléko plnotučné 2ks cena 26.90Kč kus,25% sleva 53,80-13,46 je 40,34Kč. To mám v pořádku. Dole na účtence mám opět mléko plnotučné bez slevy za 26,90Kč. Fyzicky jsem si odnesla dvě mléka se slevou.
Za druhé Mozarela 2x23.90Kč cena 47.80,--Kč Obě mozarely byly se slevou 25%. Tu opět nevidím nikde.
Závěr. Slevy se neuplatňují a ještě markujeme co zákazník nemá. Obchod mám vzdálen 6km, opravdu nemohu jezdit tam a zpátky jen aby mě někdo neokradl.
Paní pokladní bud je přetěžována, nebo na to nemá.
Vyřešte danou situaci.
Rozdíl nákupu paní pokladní ať pošle ze svého účtu, opravdu nemám čas běhat tam a zpátky a reklamovat. Pokud budu muset navštívit prodejnu znova, budu požadovat cestovné a čas strávený reklamací.
Přeplatek poukažte na účet ***. Děkuji za vyřešení. Ry
Upozorňuji že ve vaši prodejně jsem už byla vícekrát nespokojena a okradena.


Požadované řešení

vrácení peněz.potrestání pokladní


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2023 09:45, před rokem

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.6.2023 11:29, před rokem

Dobrý den, paní Ryšková, mrzí nás, že Vám nebyla namarkována sleva. Doporučujeme Vám opětovně se do prodejny dostavit spolu s pokladním dokladem a situaci dořešit s vedoucím, situaci s Vámi vyřeší. S pozdravem Lidl v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2023 14:54, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 15:10, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.