Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Špatně namarkováno zboží.
Dnes v 18.07.2023 jsem platila na pobočce v Lipníku nad Bečvou. Číslo účtenky: ***.
Během markování zboží, pokladní 2x volala obsluhu na storno zboží a přesto mám špatně namarkováno zboží.
Nákup mléko plnotučné 2ks cena 26.90Kč kus,25% sleva 53,80-13,46 je 40,34Kč. To mám v pořádku. Dole na účtence mám opět mléko plnotučné bez slevy za 26,90Kč. Fyzicky jsem si odnesla dvě mléka se slevou.
Za druhé Mozarela 2x23.90Kč cena 47.80,--Kč Obě mozarely byly se slevou 25%. Tu opět nevidím nikde.
Závěr. Slevy se neuplatňují a ještě markujeme co zákazník nemá. Obchod mám vzdálen 6km, opravdu nemohu jezdit tam a zpátky jen aby mě někdo neokradl.
Paní pokladní bud je přetěžována, nebo na to nemá.
Vyřešte danou situaci.
Rozdíl nákupu paní pokladní ať pošle ze svého účtu, opravdu nemám čas běhat tam a zpátky a reklamovat. Pokud budu muset navštívit prodejnu znova, budu požadovat cestovné a čas strávený reklamací.
Přeplatek poukažte na účet ***. Děkuji za vyřešení. Ry
Upozorňuji že ve vaši prodejně jsem už byla vícekrát nespokojena a okradena.
vrácení peněz.potrestání pokladní
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Ryšková, mrzí nás, že Vám nebyla namarkována sleva. Doporučujeme Vám opětovně se do prodejny dostavit spolu s pokladním dokladem a situaci dořešit s vedoucím, situaci s Vámi vyřeší. S pozdravem Lidl v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.