Společnost


ALEXANDRIA a.s.

Počet nahlášených stížností:25
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68191Delegát

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2023, před rokem

Denisa Zemanová

Znění stížnosti

Dobrý den, měli jsme u Vás zakoupený zájezd do Turecka hotel Meridia Beach hotel pěkný až na pana delegáta Jiřího příjemný člověk který podává mylné informace zakoupili jsme si výlet do delfinaria měli jsme mít čas na focení bylo řečeno min hodina v 11:15 bylo po vystoupení a v 11:30 jsme museli být u autobusu ten kdo nás tam vezl nemluvil česky na letiště nás také nedoprovodil nikdo tam nebyl museli jsme si poradit sami ,25.6 v 22hod netekla na hotelu voda tak jsme se nemohli ani osprchovat a ten chaos a fronta u jídla byla znechucujíci a to nebyla sezóna rádi jsme od vás jezdili na dovolenou příští rok si to rozmyslíme a nebyli jsme bohužel jediní Zemanová Denisa


Produkt

Turecko Meridia beach


Požadované řešení

Finanční kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2023 10:08, před rokem

Delegát by měl být spotřebitelům k dispozici, a je tedy možné jeho služby reklamovat. V případě uznání reklamace by vhodným nárokem mohla být přiměřená sleva.

Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, můžete reklamaci rozporovat.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2023 14:46, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 15:24, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.