Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68204Nehoda

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2023, před rokem

Jana Posuchova

Znění stížnosti

Dobry den prajem.
Sme na dovolenke v Tunise teda uz to nieje dovolenka ale pobyt v nemocnici z dovolenky sme si uzili iba tri dni v hoteli zbytok v nemocnici isli sme cez vasu cestovnu kancelariu ubytovanie hrozne ale prezili sme to nechceli sme si kazit dovolenku a to nehovorim o svaboch na chodbe. Vase cestovna kancelaria ponukala vylety vybrali sme si saharu kde sme sa velmi tesili ze to vsetko uvidime pan sprievodca nam ponukal stvorkolky ani sme ich nechceli ale povedal ze bude zabava nevh to skusime ze mozeme ist aj dve na jednu za lepsiu cenu prisli sme na miesto na sahare povedali nech si sadneme na stvorkolku vybral peniaze ukazal nam iba kde je brzda a plyn a ze 7m odstup to bolo vsetko nedal nam ziadne poucenie ani prilby nic po 10 minutach sme sli stale za nimi no vsade bol piesok a spadli sme do priepasti a stvorkolka spadla na nas rychlo sme zacali konat previezli nas do osetrovne kebeli kde sme cakali 6 hodin na sanitku do djerby a 6 hodin spät az na djerbe na prevzala klinika ktora nas osetrila mne museli zasivat oko dva krat s otrasom mozgu a kamaratka je stale v nemocnici krvaca jej ladvina ma zlomene tri rebra ma pneumotorax na plucach kvoli ktoremu nemoze odletiet a musi byt stale nehybne leziaca.
A pan ktory vlastni stvorkolky nam rychlo vratil peniaze s tym te mu mame podpisat ze sa nic nestalo no nic sme nepodpisali a riesili sme to s policiou kde sme spisali zapisnicu. Tak sa pytam kto bude za toto niest zodpovednost???!!! mali sme iba polovicu dovolenky a skoncila s neskutocnymi poraneniami


Požadované řešení

Jedoznacne odskodne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2023 12:41, před rokem

Ubytování:
Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, můžete reklamaci rozporovat.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje

Újma na zdraví:
Za způsobenou újmu na zdraví odpovídá provozovatel dané půjčovny. Pokud však byla jízda na čtyřkolkách součástí zájezdu, byla by vedle něj odpovědná také cestovní kancelář, která zájezd zajišťuje.

Náhrada škody (újmy) by se zřejmě řídila právem, kde ke škodě došlo, v tomto případě tedy tuniským právem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2023 15:02, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 15:28, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.