Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nekalá praktika ve značení pracích prášků Persil XL, XXL, XXXL atd..
Značení je zavádějící a mate to zákazníka!!Pokud je tam značení XXXL a uvádějí 58dávek a následně je zase Persil s označením XXXL 60dávek,ale značení je stále XXXL...ale váha je nižší..
Takže je to klamání zákazníka nemuže to být značení XXXL a dávky,ale mělo by to být dle váhy...Pokud si koupím Persil s označením XXXL a budu mít 5,85kg prášku 85dávek a potom vidím zase prášek XXXL budu si myslet že to je stejný prášek 5,85Kg,ale omyl váha je jen třeba 4,8kg, 5,525kg atd!!!!
Je to podvod s tím značením XXXL atd...
Ted momentálně zase naklá praktika se značením Mega, giga atd...ale váha prášku je nízká....je to je klamání zákazníka..
Pokud zákazník nekouká na váhu prášku a jen kouká na značení XXL giga mega XL atd ,,,firma persil henkel výrobce má nekalou praktiku...
Persil XXXL a váha je nižší než puvodně byla 5,85Kg a najednou je to XXXL a váha prášku je jen 4,9
Přestante značit prášek xl mega giga XXXL atd a značte to váhou prášku!!!!
|
Tweet |
Spotřebitel by měl být řádně informován o hmotnosti zboží a o jeho ceně. U každého pracího prostředku může být dávkování odlišné. Z tohoto důvodu může být hmotnost menší a dávek více u jednoho produktu než u produktu jiného s větší hmotností ale s menším počtem dávek.
Jestliže není spotřebitel spokojen s výrobkem (příp. jeho označením), který zakoupil, je možné se se stížností obrátit přímo i ke společnosti HENKEL ČR, spol. s r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.henkel.cz/kontaktujte-nas#Tab-882686_3.
Pokud je spotřebitel přesvědčen, že se společnost dopouští klamavého jednání, může se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.