Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Chtěl bych zrušit svoje předplatné které se obnovuje automaticky.
Předplatné
Dobrý den chtěl bych zrušit svoje předplatné na vaší stránce psal sem již na podporu ale Bůh ví kdy mi tam odpoví dnes uplynulo 7 dní od toho co sem zkusil předplatné za 99kč a dnes koukám po probuzení že mi to strhlo dalších 350 kč. Děkuji
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (INTERNET PORTAL s.r.o., Bílá - Vlčetín 44, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Pro odstoupení od smlouvy nabízí společnost na jejich stránkách také vzorový formulář (ZDE: https://flirtkontakt.cz/images/upload/forms_cancellation/odstoupeni_od_smlouvy_formular_ip_cz.pdf)
Podnikatel v obchodních podmínkách dále uvádí, že před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.
Uživatel, který využil jednorázovou platbu nebo nevyužíval placené služby portálu, má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem oznámením o ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy mu bylo shora uvedené ukončení účtu oznámeno, smaže účet uživatele.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den.
K vyhledání a kontrole stavu požadavku uživatele potřebujeme profilovou přezdívku a registrační email. Jenom podle zde uvedeného jména nedokážemem uživatele vyhledat.
Děkujeme.
Žádáme spotřebitele o doplnění údajů, které ve svém vyjádření vyžaduje společnost. Pokud spotřebitel nevyužije možnost reagovat, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.