Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#6822Neoprávněné požadování částky, kterou jsem již dávno uhradil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2015, před 10 lety

David Čermák

Znění stížnosti

Věc: Stížnost


Vážená společnost Vodafone Czech Republik a.s. náměstí Junkových 2 155 00 Praha 5 podávám stížnost proti obdržené zprávě SMS zaslané dne 16.03.2015 na mé telefonií číslo 604419550 kde mě upozorňujete cituji Vaše poslední Vyučtování na částku 2248 CZK, je splatné 07.04.2015. Částka obsahuje i nesplacený zůstatek za minulá období 2248,44 CZK,který je nutně neprodleně uhradit. Číslo účtu pro platbu 117292/5400,variabilní symbol 391033630, specifický symbol 4825477. Hezký den. Vážená společnost Vodafone Czech Republik a.s. náměstí Junkových 2 155 00 Praha 5 z důvodu že jsem byl přesvědčený že to částka je mě neznámá zašel jsem na vaši pobočku Vodafone Czech Republik a.s. Litvínov a zeptal jsem se na toto vyúčtování k mému překvapení a zjištění skutečnosti že vyžadujete po mě zaplacení shora uvedené částky a dle specifického symbolu tato shora uvedená částka byla již dávno vyřízena jak exekučně tak soudně vyřízena a uhrazena na to Vám zasílám veškerou dokumentaci včetně soudního rozhodnutí a exekuce dokladů o za placení. Vážená společnost Vodafone Czech Republik a.s. náměstí Junkových 2 155 00 Praha 5 mám důvodné podezření že tato SMS zpráva o zaplacení shora uvedeném mě byla doručena záměrně abych tuto shora uvedeno částku uhradil ač již tato shora uvedená částka byla dávno vyřízena a uhrazena musím podotknou že se muže jednat o podezření se spáchaní trestného činu nedovoleného obohacovávání společnost Vodafone Czech Republik a.s. náměstí Junkových 2 155 00 Praha 5 Žádám Vás o rychle vyřešení této pokračující mé stížnosti kterou mě ustavičně obtěžujete když tato již byla dávno vyřízena jak exekuční tak soudní cestou.

S pozdravem Čermák David


Produkt

variabilní symbol 391033630, specifický symbol 4825477


Požadované řešení

důkladné prošetření tohoto případu jsem ochoten přijet do Prahy na centrálu smím právním zástupcem a žádat osobní vysvětlení v četně vašich podkladů za co požadujete tuto částku k uhrazení pokud předložíte důkazním písemným materiálem za co je uvedená částka zaplatí jí na místě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 14:17, před 10 lety

Vznikne-li o existenci nebo oprávněnosti pohledávky mezi smluvními stranami spor, je potřebné si vyžádat podklady prokazující existenci pohledávky.

V tomto případě doporučujeme spotřebiteli písemně si vyžádat odůvodnění účtování těchto částek ze strany společnosti. Zároveň, pokud Vám bude řečeno, že již nic nedlužíte, doporučujeme nechat si od společnosti podepsat potvrzení o bezdlužnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2015 16:30, před 10 lety

Hezký den, pane Čermáku,

zjistil jsem, že ohledně této záležitosti jste již kolegy z Reklamačního oddělení kontaktoval. Podrobnou odpověď a vysvětlení jsme vám posílali 10. dubna 2015. Jestli se nějaké skutečnosti od té doby změnily nebo máte doplňující otázky, můžete kolegům odpovědět písemně a oni vše prověří a opět vám odpovědí.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2015 12:28, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 15:43, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.